دکتر محمدحسین رجبی دوانی در مراسم بزرگداشت حماسه 9دی شهرستان دشتی گفت:برخی در فتنه 88 وقتی دیدند که اصل نظام به خطر افتاده ودر اردوکشی های خیابانی علیه نظام ورهبری شعار داده می شود باید ازخواب گران وآشفته بلند می شدند ولی متاسفانه به قانون شکنی هایشان ادامه دادند.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۰۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج از دشتی، دکتر محمد حسین رجبی دوانی در مراسم بزرگداشت 9 دی در مصلی امام خامنه ای خورموج با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ به لحاظ دامنه و عمق به مراتب پیچیده تر از جنگ احزاب در صدر اسلام بود اظهار داشت: اسناد غیرقابل انکاری وجود دارد که ماجرای فتنه و براندازی نرم از بیست سال قبل توسط غربی ها در کشور آغاز شده بود و این ماجرا یک شبه شروع نشده بود.

دکتر رجبی دوانی  با اشاره به اظهار نظرهای مقامات مختلف امریکایی در آستانه انتخابات 88 و ماهها قبل از انتخابات مبنی بر اینکه انتخابات در ایران به انقلابی جدید منجر می شود، افزود:  بیشتر این افراد با طرح تقلب در انتخابات ایران این ماجرا را کلید زدند و احتمال تقلب نیز باید توسط شخصیتی مطرح می شد که وابسته به نظام باشد تا بتواند افکار عمومی را به خود جلب کند.

رجبی دوانی با بیان اینکه شواهد نشان می دهد که براندازی نظام اسلامی از آغاز آن توسط غرب پیگیری می شده است و همه مسئولان آنها نیز به این هدف استراتژیک اشاره داشتند یادآور شد:  شکل براندازی نرم از سال ۶۹ کلید خورد و آغاز آن نیز با حرکت های فرهنگی بود که در آن موقع مقام معظم رهبری بحث شبیه خون فرهنگی را مطرح کردند.

 وی ادامه داد: علت اینکه حرکت های غربی معمولا از انتخابات شروع می شود این است که انتخابات نقطه ای است مناسب برای ایجاد تردید و به همین علت است که کودتاهای مخملی در سایر کشورها نیز انتخاب محور هستند.

دکتر رجبی دوانی در پایان خاطرنشان کرد: برخی در فتنه 88 وقتی دیدند که اصل نظام به خطر افتاده ودر اردوکشی های خیابانی علیه نظام ورهبری شعار داده می شود باید ازخواب گران وآشفته بلند می شدند ولی متاسفانه به قانون شکنی هایشان ادامه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها