برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در ابهر

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی عصر دیروز با حضور مسئولین لشکری و کشوری، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و مردم شهرستان ابهر در محل مصلای نماز جمعه ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۶۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرپزاری بسیج زنجان، در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی امام جمعه موقت تهران با تبریک ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و موسس مکتب جعفری امام صادق (ع)، حماسه نهم دی را نمونه ای از عنایات امام زمان( عج ) در پشتیبانی از ولایت و ملت ایران دانست .

آیت الله کاظم صدیقی افزود: اویس قرنی از اصحاب پیامبر وقتی در جنگ احد دیدند دندان مبارک پیامبر اسلام (ص) شکسته شده تحمل نکرد و دندان خود را نیز مثل دندان پیامبر (ص) شکست.

وی در ادامه با اشاره به آیه 105سوره توبه اظهار داشت: خداوند متعال به پیامبر خود سفارش میکند که به امت خودت بگو کارکنید،چرا که بیکاری زمینه ساز اعتیاد،فساد و سایر مشکلات میشود.

صدیقی در ادامه با اشاره به اقدامات امام صادق (ع) در تاسیس حوزه های علمیه و تربیت شاگردان دینی افزود: امام صادق (ع) میفرمایند: اگر من حکومت تشکیل میدادم به زور هم که شده بود جوانان را با دین اسلام آشنا میکردم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه ولایت فقیه خاطر نشان کرد: امام صادق (ع) میفرمایند :اگر کسی در میان شما بود که احادیث ما را نقل میکرد و ناظر بر حلال و حرام ما بود و نسبت به احکام ما مجتهد بود،من اورا بر شما حاکم قرار دادم.

امام جمعه موقت تهران در پایان سخنان خود لزوم هوشیاری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را برای خنثی نمودن توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را لازم وضروری دانست.

ارسال نظرات