در بیانیه سپاه ناحیه زنجان بمناسبت سالروز حماسه 9 دی:
پیوند عمیق و ناگسستنی مردم ایران با انقلاب اسلامی و حضور متعهدانه و موثر در صحنه های دفاع از آرمان ها و دستاوردهای آن در طول بیش از سه دهه گذشته، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران، مردمی ترین نظام سیاسی در جهان معاصر است.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۵۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹
به گزارش خبرنکار خبرگزاری بسیح زنجان، در بیانیه سپاه ناحیه زنجان بمناسبت بمناسبت فرا رسیدن حماسه تاریخی یوم ا... 9 دی آمده است:

پیوند عمیق و ناگسستنی مردم ایران با انقلاب اسلامی و حضور متعهدانه و موثر در صحنه های دفاع از آرمان ها و دستاوردهای آن در طول بیش از سه دهه گذشته، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران، مردمی ترین نظام سیاسی در جهان معاصر است.

ملت ایران در روند تثبیت انقلاب و پیشرفت نظام نمونه و الگو بوده و همواره در مواجهه با تهدیدات و فتنه های سی و چندساله، افتخارآفرینی و حماسه سازی کرده است.

حماسه 9 دى 1388 نیز یکى ازاین ایام الله بود که در آن، انقلاب اسلامى یکبار دیگر بعد مردمى خویش و حضور پررنگ بدنه مردمى در حمایت از این شجره طیبه الهى را نشان داد. یوم الله نهم دى 1388 نشان داد که انقلاب اسلامى ایران زنده است و مردم و سیل خروشان ملت ایران حامى این انقلاب است و اگر احساس کند که این انقلاب در خطر افتاده است به میدان مى آید و با حضور خود نشان مى دهد که ملت ایران بیدار است و در تداوم انقلاب اسلامى مى کوشد.

در این روز ملت بزرگ ایران اسلامی یکدل و یک صدا به میدان آمده و ضمن برائت از فتنه گران، بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه، حماسه بزرگ 9 دی را خلق کردند و به همه دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند که تا پای جان در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن ایستاده اند و با بصیرت خویش، گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) هستند .

در ششمین سالگرد خلق حماسه عظیم 9 دی بار دیگر بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه زنجان همراه با آحاد مردم شریف و ولایت مدار شهرستان زنجان، این روز را گرامی داشته و در برنامه های بزرگداشت این حماسه شرکت نموده و ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، بر پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) تاکید کرده و رمز پیروزی ملت را بصیرت و پیروی از ولایت فقیه می دانند.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه زنجان، بسیج پیشکسوتان، بسیج و اتاق اصناف، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج سازندگی، بسیج محلات، بسیج ادارات و کارمندی، بسیج کارگری و مجمع بسیج شهرستان زنجان.

ارسال نظرات