خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: اساس پیروزی ما در مقابل دشمنان وحدت است و اگر وحدت باشد قدرت و پیروزی هست و استعدادها شکوفا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۴۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، به مناسبت هفته وحدت جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در پایگاه حوزه حضرت زینب کبری (س) نهاوند برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن تأکید بر این امر که مهمترین دستاورد وحدت آرامش، صلح و امنیت است، گفت: اساس پیروزی در مقابل دشمن نیز وحدت و پیروی از ولایت فقیه است.

خانم روحانی ادامه داد: اساس پیروزی ما در مقابل دشمنان وحدت است و اگر وحدت باشد قدرت و پیروزی هست و استعدادها شکوفا می شود.

وی بیان داشت: اگر وحدت نباشد، سست می‌شویم و منافقان با چهره دنیاپرستی خود، مردم را فریب می‌دهند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مظاهر وحدت در طول عمر انقلاب اسلامی در زمان‌های متعددی وجود داشته که یکی از آنها وحدت مردم در حماسه 9 دی است.

وی با اشاره به آیه 10 سوره حشر و با بیان اینکه پیام این آیه همدلی و یک دلی مسلمانان با هم است، گفت: ما از فتنه‌ها در امان نیستیم و با گذر زمان پیچیده‌تر نیز می‌شود چراکه دشمنی دشمنان عمیق‌تر می‌شود. بنابراین باید هوشیار و بصیر باشیم.

روحانی ابراز داشت: مهمترین راه نجات ما حفظ وحدت است که حول محور اطاعت از خدا و رسولش و در راستای آن ولایت، که امروزه مظهر آن ولی فقیه است، حاصل می‌شود.

وی عنوان کرد: وحدت و یکپارچگی مردم باعث نابودی فتنه ها می شود بنابراین اگر بخواهیم گرفتار فتنه نشویم و فریب نخوریم و از همه مهمتر وظیفه خود را در قبال خون شهدا و خانواده هایشان انجام دهیم باید بصیرت داشته باشیم .

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات