خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

9دی برآیند غیرت دینی مردم ايران بود

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی گفت: يوم‌الله ۹ دي آب سردي بود که بر خواب‌هاي خرگوشي دشمنان توسط مردم بصیر ریخته شد
کد خبر: ۸۶۱۳۹۳۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در گفتگوی خبری با اشاره به شکست دشمنان در جنگ های سخت بر علیه ایران گفت: دشمنان خواستند تا با برنامه ریزی و گمراهی برخی از عوام و خواص اهداف خود را درکشور نهادینه سازند. لذا با برنامه ریزی از قیل طراحی شده فعالیت های سیاسی و اجتماعی کشور را زیر سوال بردند.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی به علل شکل گیری فتنه 88 پرداخت و گفت: بدون شک جبهه وسيع تري ازجنگ مسلحانه به نام تهديد يا جنگ نرم براي تغيير نظام هاي سياسي دنيا شکل گرفته بود و دشمن کشور هایی که برای سایر ملل الگو می خواست بشود مورد هدف قرار داده بود.

وی ادامه داد: قبل از ۹ دي 88، صداي قهقهه مستانه دشمنان ما از رسانه‌هاي خارجي اين طور شنيده مي‌شد که مي‌گفتند: ‌«نسل‌هاي جديد ايراني با خواسته‌هاي پدران انقلابي خود فاصله گرفته‌اند » اما دشمن حتي تصور آن را هم نداشت که تمامي مردم ايران دچار هيچ تغيير رفتاري نسبت به سال ۵۷ و زمان پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران نيستند،چرا که نور بصيرت مردم و تبعيت آنها از ولايت نمي‌گذارد و کشتي که کشتي نجات جامعه بشري است و به دريا افتاده، حرکت کرده و به لطف خداوند روز به روز اوج مي‌گيرد. "

سرهنگ پاسدار علایی در ادامه اذعان کردکه دشمن هيچگاه نخواهد توانست چرايي ۹ دي و حماسه بودن آن را درک کند اما نکته آنجاست که اگر خدا بخواهد و تا هميشه تاريخ، جوانان و تمام مردم ايران، راست‌قامتان جاودانه تاريخ خواهند ماند و دشمن در تمام توطئه‌هاي خود عليه ايران اسلامي به سدّبزرگي همانند ۹ دي و ۹ دي‌ها برخورد خواهد کرد .

وی در پایان گفت: باید از مقام معظم رهبري تشکر و سپاسگزاري کنيم؛ زيرا ايشان که خون دل خوردند و فشارها را متحمل شدند اما همچون کوه ايستادندو اسباب بصيرت، آگاهي و هدايت جامعه شدند. و نیز شکرگزار مردم مان باشيم که با تمام وجود مسايل را درک کردند و در صحنه حاضر شدند و درست هم لبيک گفتند و گفتنشان رادر مقام عمل به اثبات رساندند و در دوره جهاداکبر اين افتخار را آفريدند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار