خبرهای داغ:
در آستانه فرارسيدن 9دي:

نشست بصیرت، سیاسی در شهرستان خوي برگزار شد

در راستاي ارتقاي بينش بسيجيان حوزه استحفاظي شهيد عاشوري سپاه خوي نشست بصيرتي با محوريت آشنايي با فتنه هاي دشمنان در مسجد امام جعفر صادق(ع) اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۲۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول سياسي سپاه خوي در اين جمع با اشاره به قضایای فتنه 88 به نقش خواص در این فتنه و بی بصیرتی آنان اشاره نمود و موفقیت و استکبارستیزی ملت ایران را مرهون رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری عنوان كرد.

سرهنگ دوم پاسدار محسن رضايي با اشاره به این که حضور مردم ولایتمدار و با بصیرت بار دیگر شکست بسیار سنگینی برای فتنه گران و حامیان خارجی آنها به وجود آورد افزود: 9 دی روز تجدید میثاق ملت ایران با آرمان های امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

وی افزود: مردم در 9 دی پاسخی درخور و دندان شکن به هشت ماه اهانت و توهین به ارزش های مقدس این مرز و بوم به ولایت مطلقه فقیه که در راس این ارزش ها است داد و ثابت کرد ولایت مداری در سینه هر مسلمان غیرتمند ایرانی چون نگینی فروزان نقش بسته است

اين مقام مسئول با اشاره به فتنه‌های دوران خلافت حضرت علی (ع) و نقش خواص در آن دوران عنوان کرد: شناخت و بصیرت عموم افراد جامعه اعم از آحاد جامعه تا خواص در تمام دوران‌ها مورد امتحان قرار گرفته است و اين براي آحاد مردم كه باید از گذشته خواص فتنه عبرت گرفته زیرا امثال آنان در طول تاریخ، بسیار وجود دارد.

رضايي با توجه به انتخابات سال جاري كه در 7اسفند برگزار مي شود ابراز داشت: ما مکلفیم تا سخنان رهبری را آویزه گوش قرار دهیم و ضمن حضور گسترده پای صندوق های رای به کسی رای دهیم که ملاک های مورد نظر رهبری را دارا باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار