خبرهای داغ:
آیت الله قریشی:

موسوی در فتنه 88 دست نشانده غرب بود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در فتنه 88 غرب قصد داشت از آب گل آلود ماهی بگیرد، آن ها اگر موسوی را بر سر کار می آوردند که کاملا به آن ها مربوط بود، آن ها به آرزوی خودشان می رسیدند.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۱۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، آیت الله سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به جریان فتنه 88 و ادعای برخی از بجا ماندگان این جریان در فضاهای مجازی مبنی بر وقوع تقلب و سلطه نظام دیکتاتوری در جامعه ایرانو رهبری آن، اظهار داشت: این مساله کاملا دروغ است و در آن زمان مقام معظم رهبری جریان را به صورت شفاف آشکار کردند.

وی ادامه داد: اختلاف رای 11 میلیون بود؛ رای آقای احمدی نژاد 11 میلیون نفر بالاتر از رای میرحسین موسوی بود، میرحسین موسوی با های و هوی تمام 13 میلیون رای داشت، ولی رای احمدی نژاد 24 میلیون بود.

آیت الله قریشی گفت: این مساله در همان عصر آشکار شد و مقام معظم رهبری به طور صریح فرمودند که اختلاف 100 رای یا 500 رای و بیشتر قابل تقلب و دستکاری است، اما 11 میلیون رای قابل تقلب نیست.

وی افزود: مقام معظم رهبری همه فرامینی که صادر فرمودند همه از روی قانون بود و هیچگونه حکم خلافی ندادند، بلکه در جریان رفع فتنه 88 مطابق این که مردم به احمدی نژاد 11 میلیون رای بیشتر داده بودند، بر حسب قانون دولت دهم کار را در دست گرفت و مساله تمام شد.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری به مساله حصر سران فتنه اشاره و اضافه کرد: حصر سران فتنه یک مساله قضایی و رای دادگستری است.

وی خاطرنشان کرد: این جریان در مورد منتظری هم پیش آمد، وقتی او در زمان خود جریانی به راه انداخته و فتنه ای را ترتیب دادند، بعد از آنی که امام راحل(ره) او را عزل کردند دادگاه اینطور تشخیص داد که بنا به مصلحت جامعه در خانه خود مبحوس باشد.

آیت الله قریشی حصر سران فتنه را به تشخیص دادگاه قضایی دانست و گفت: در این ماجرا هم دادگاه تشخیص داد که ربطی به مقام معظم رهبری و غیر ایشان ندارد و دادگاه اینطور حکم کرد که این افراد باید در خانه خودشان محصور باشند و مدتی ارتباط تلفنی با بیرون داشتند که پس از مدتی آن هم بنا به صلاح دید، قطع شد.

وی اذعان کرد: قانون اینطور صلاح دانسته است که سران فتنه آزاد نباشند، ولی در جایی غیر از منزل خودشان هم محبوس نباشند و این مساله به امنیت کشور مربوط است و به کسی غیر از مراجع ذی صلاح مربوط نیست.

موسوی در فتنه 88 دست نشانده غرب بود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به واسطه گری استکبار جهانی در برافراشتن پرچم فتنه در ایران اشاره و اظهار کرد: غرب قصد داشت از آب آلوده و گل آلود ماهی بگیرد، آن ها اگر موسوی را سر کار می آوردند که کاملا به آن ها مربوط بود، آن ها به آرزوی خودشان می رسیدند.

وی جریان فتنه را به تمام معنا منفی عنوان و اضافه کرد: موسوی با همه داد و بیدادش 13 میلیون رای داشت و احمدی نژاد 24 میلیون رای و قانونا احمدی نژاد انتخاب شده و مساله تمام شده بود و هیچ گونه اجبار و تقلب و غیره وجود نداشت.

نویسنده قاموس قرآن گفت: وقتی موسوی و حامیانش ادعای تقلب کردند، مقام معظم رهبری از شورای نگهبان خواستند که بخشی از آرا را به عنوان میانگین بازشماری کنند که بعد از بازشماری باز ثابت شد که تقلبی صورت نگرفته و احمدی نژاد 11 میلیون بیشتر از موسوی رای آورده اند.

ارسال نظرات