خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

امروز، مهم‌ترين نياز دنياى اسلام، وحدت و همدلى است

روستای الند از توابع بخش زرآبادشهرستان خوی شاهد برگزاری مراسم باشکوه هفته وحدت با حضور مسئولان محلی بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۹۰۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای بله سور سپاه خوی برگزار شد، سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی فرمانده سپاه خوی طی سخنانی مهم‌ترين نياز امروز دنياى اسلام را وحدت و همدلى دانست. خاطر نشان کرد: هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) که آغازگر وحدت و اتحاد است بهترین فرصت شناخت و تقویت و رسیدن به اهداف امت اسلامی است.

وی گفت: تنها راه مقابله با دشمنان اسلام، وحدت و يكپارچگى امت اسلامى و پرهيز از اختلاف و درگيرى است.

سرهنگ پاسدار علایی افزود: دشمنان، با تبليغات خود، با جنگ روانى خود، با تلاش‌هاى موزيانه گوناگون خود سعى مى‌كنند بين صفوف ملت، اختلاف بيندازند.

فرمانده سپاه خوی گفت: استکبار با تفرقه افکنی بین شیعه و سنی، امنیت رژیم غاصب صهیونیستی را تامین می کند، ولی وحدت شیعه و سنی در ایران خاری در چشم دشمنان اسلام و این آب و خاک است و مردم متدین و فهیم ایران زمین هم با علم به این موضوع از هیچ تلاشی برای تحکیم هرچه بیشتر این وحدت فروگذار نمی‌کنند.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علايي همچنين با اشاره به وجود گروهك هاي تكفيري اظهار داشت: سلفیت یک غده سرطانی است که شیعه و سنی نمی شناسد و مقام معظم رهبری بر وحدت اسلامی تاکید زیادی دارند و سلفیت را بزرگترین خطر برای اسلام می داند

فرمانده سپاه خوی در پایان سخنانش به علل شکل گیری فتنه 88 پرداخت و گفت: بدون شک جبهه وسيع تري ازجنگ مسلحانه به نام تهديد يا جنگ نرم براي تغيير نظام هاي سياسي دنيا شکل گرفته بود و دشمن کشور هایی که برای سایر ملل الگو می خواست بشود مورد هدف قرار داده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار