خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: نقش 9 دی را می توان چون سیل خروشانی دانست که همه مخالفین نظام و انقلاب را در خود محو و در چاله های جمهوری اسلامی ایران مدفون کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۹۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علی حیرانی گفت: ماموریت بسیج و سپاه حفظ نظام و انقلاب با موقعیت شناسی،تیزبینی و رصد تمامی حرکات دشمن است و در جریان فتنه 88 نیز وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دادند.

وی با اشاره به عوامل به وجود آورنده و مسببان آن تصریح کرد: عوامل درونی شامل فتنه گران داخلی، شبکه ها و سایت های غیر همسو و فریب خوردگان سیاسی، انتخابی و عوامل بیرونی شامل منافقین، سلطنت طلبان خارج نشین،شبکه های تلویزیونی خارجی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: مسبب اصلی این فتنه نیز خواص داخلی و نامزد های غیر تابع بود.

به گفته وی شکل گیری 9 دی بعد از 24ساعت از اعلام نتایج بصورت یک جریان شروع شد و با ریزش ها و روش هایی در طول 7 ماه ادامه یافت تا اینکه با سخنرانی تاریخی، هدایتگرانه، سرنوشت ساز و بصیرت گرانه رهبر معظم انقلاب به بار نشست.

سرهنگ حیرانی در خصوص پیام های 9 دی گفت: پیام اصلی 9 دی در یک کلام لبیک یا امام خامنه ای(مدظله العالی)، لبیک یا حسین(ع) و مصداق واقعی اطاعت از ولایت فقیه بود.

وی تصریح کرد: پدیده نفوذ در سال 88 فقط سیاسی بود و لیکن نفوذی که در حال حاضر مقام معظم رهبری یادآوری می کنند نفوذ همه جانبه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: نقش 9 دی را می توان چون سیل خروشانی دانست که همه مخالفین نظام و انقلاب را در خود محو و در چاله های جمهوری اسلامی ایران مدفون کرد.

وی در خصوص احساس خود در خصوص کلمه 9 دی نیز گفت: این حس شبیه به حس ورود تاریخی امام به بهشت زهرا، حس غرور و سربلندی مجدد ملت ایران و لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی است.

به گفته وی فتنه 88 در هر حال باعث شناخت بسیاری از چهره های مخالف نظام، انقلاب در داخل و خارج شد و لیکن در داخل خسارت اقتصادی و مالی برای ملت ایران، توهین و اهانت به اعتقادات مردم در باور واقعه عاشورا، زمینه اشتباهات خیلی از خواص و مسئولین شد و در خارج از کشور به زیر سوال رفتن حضور حداکثری مردم و کمرنگ شدن قدرت سیاست خارجی را به دنبال داشت.

وی افزود: در آستانه 9 دی امسال که همزمان با شروع ثبت نام کاندیداهای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم و بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در واکنش به بحث نفوذ دشمن لازم است مردم مجددا باشعور انقلابی خود و با بصیرت واقعی راه های نفوذ دشمن در ابعاد مختلف را ببندد و چهره های واقعی دشمن را در هر بعدی بشناسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت ادامه داد: شکل گیری نفوذ جریانی به صورت آنی یا کوتاه مدت نمی تواند اتفاق بیافتد، دشمن حتی در شکل گیری توافق هم این را ثابت می کند که توافقنامه هایش از 5 سال تا 25 سال برنامه ریزی کرده بنابراین نقش دشمن در نفوذ بصورت میان مدت یا بلند مدت بوده و بصورت یک جریان طراحی شده است.

وی افزود: استان آذربایجان غربی به تبع آن پلدشت در زمان فتنه اگر چه استان و شهری مرزی است چندان دچار التهاب و نا آرامی خیابانی نشده بود فقط چند نفر افراد بی بصیرت که یکی دو روز بدنبال بی بصیرتی خواص و عدم تمکین نامزد ناموفق به قانون تحرکاتی انجام دادند و تمام شد.

سرهنگ حیرانی خاطرنشان کرد: در وضع فعلی شرایط استان در بعد نفوذ چندان نگران کننده نیست فقط عوامل مرزی، نفوذ قومیت ها، بیکاری، تهدیدات و آسیب هایی می تواند برای استان و شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش از لحاظ سیاسی، تبدیل شدن شهرستان به منطقه آزاد تجاری از لحاظ اقتصادی می تواند بهترین فرصت برای اقدامات موثر بشمار آید.

ارسال نظرات