خبرهای داغ:
مراسم 9دی با حضور مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه پلدشت در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۹۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم 9دی با حضور مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه پلدشت در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

پیوند بین اهل تسنن و تشیع ناگسستنی است

حجت الاسلام و المسلمین قنبری ضمن تبریک هفته وحدت گفت: پیوند بین اهل تسنن و تشیع، ناگسستنی و عمیق است، ما همیشه آماده و پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

وی تصریح کرد: بصیرت همان تفکیک دشمنانی است که در لباس دوست ظاهر شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: اگر عزت و اقتداری داریم در سایه مقام معظم رهبری است، مردم کشورمان تاریخ ساز هستند و در طول تاریخ ثابت کرده اند.

به گفته وی مردم با بصیرت کشورمان آماده هستند تا در صورت تکرار چنین بی بصیرتی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

9دی به خاطر بصیرت مردم ماندگار شد

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ملک خواه گفت: امام خمینی(ره) فرموده اند، دین ما از سیاست جدا نیست، این دو باهم هستند.

وی تصریح کرد: اگر کسی صرفا دین دار باشد از صراط مستقیم خارج می شود و اگر صرفا نیز سیاست مدار باشد گمراه می شود.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: دشمن از زمانی که انقلاب پیروز شد تا به امروز هجمه ها و جنگ ها علیه کشور ما را کم نکرده است، با این حال در برنامه های خود پیروز نشده است زیرا مردم ما در صراط مستقیم حرکت می کنند.

به گفته وی حادثه 9 دی اولین و آخرین حادثه نیست و اگر ما می خواهیم انقلاب ما به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود لازمه آن بصیرت است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ملک خواه گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند، باید بصیرت خود را حفظ کنیم، بصیرت نخواهیم داشت مگر اینکه تقوای خود را حفظ کنیم و امام شناس باشیم.

وی تصریح کرد: مهمترین خصوصیت بسیجی داشتن بصیرت است و اگر کسی بصیرت نداشته باشد گمراه می شود همانطوری که در فتنه 88 خیلی ها غافل شدند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مسائل روز افزود: ما باید آموخته های خود را به روز کنیم وگرنه از دشمن عقب مانده و آسیب می بینیم.

به گفته وی در هر زمانی انقلاب ما به خطر افتاده مردم در صحنه بوده و توطئه ها را خنثی کرده اند، هرگاه بین مردم و مقام معظم رهبری فاصله ایجاد شود جامعه دچار بحران می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ملک خواه با اشاره به 9 دی، روز بصیرت گفت: اگر ما از 9 دی به عنوان بصیرت یاد کنیم باید مسئولان نیز در برابر مردم عادی بصیرت داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر حادثه 9 دی به عنوان نقطه عطف در تاریخ انقلاب ماندگار شد بخاطر بصیرت مردم است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مسائل روز افزود: دشمن می خواهد ایمان ما را بگیرد، ما با ایمان خود در مقابل دشمنان ایستادیم.


ارسال نظرات