مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

فتنه آزمایشگاه خواص جامعه است

حجت الاسلام حسین دشتی در مراسم گرامیداشت 9دی روزبصیرت و میثاق با ولایت در جایگاه نماز جمعه ،در جمع اقشار مردم و مسئولان شهرستان گناوه گفت: فتنه زمان مناسبی برای آزما یش خواص جامعه است
کد خبر: ۸۶۱۳۸۷۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت الاسلام دشتی ابراز نمود: در فتنه سال 88 ، خواص جامعه با وجود اینکه خود می دانستند ، حق کیست و مسیر و زمان در چه لحظاتی قرار گرفته است ، با سکوت خود بر غبار آلود نمودن انتخاب و مسیر صحیح عوام به دشمنان کمک می کردند.

وی ابراز داشت  : طبق احادیث اسلام و فرامین رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و ائمه معصوم (ع) هدایت و بصیرت بخشی صحیح بر عهده خواص جامعه اسلامی است و و اگر خواص سکوت نمایند مردم عوام راه را اشتباه خواهند پیمود.

دشتی با بیان اینکه چرا با وجود اینکه از فتنه سال 88 شش سال گذشته است اما همچنان نهم دیماه باشکوه برگزارمی شود وچنین جلسات و برنامه های بسیار با عظمتی از سوی مردم و مسئولان انجام می شود؟

وی در پاسخ به این سوال  با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) ابراز داشت: تاریخ تکرار شدنی است و حوادث و فتنه ها در طول تاریخ تکرار می شوند و صاحبان اندیشه و بصیرت از مطالعه تاریخ و علل حوادث و فتنه ها درس می گیرند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به فتنه سال 1377 گفت: در زمان وقوع  فتنه سال 77 خواص به خوبی وزیبایی در مقابل ان ایستادند و مسیر وراه خود را از ان جدا نمودندولی در فتنه سال 88 خواص سکوت نمودند و عوام نیز توان شناخت حق از باطل را در همان ابتدا وروزهای اول نداشتند.

وی ابراز داشت: باید از تاریخ درس بگیریم و پند تاریخ به خواص واهل بصیرت کمک می نماید تا بدانند در زمان فتنه چگونه مواضع خودرا بیان کنند.

وی با اشاره به نفوذ دشمنان در فتنه سال 88 تصریح نمود: دشمنان تمام تلاش خودرا به کار بسته اند که موجی درست نمایند و سپس با موج سواری به اهداف خود برسند .

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال ابرار داشت: مادر استانه انتخابات هستیم و لازم است از این موضع گیری ها و تاریخ  عبرت آموزی نماییم .

دشتی اضافه نمود مقام معظم رهبری و ارزشهای نظام اسلامی ، اصل ولایت فقیه، خون شهداء و اعتقادات ما از جمله خطوط قرمز ما می باشند وحرکت و هدف ما در این مسیر می باشد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه گناوه گفت: فتنه  سال هشتادوهشت از فتنه هایی می باشد که کمتر در تاریخ اسلام اتفاق افتاده است و از جمله ظلم های بزرگ در حق نظام اسلام بود.

حجت الاسلام سبد عبدالهادی رکنی حسینی افزود: دشمان داخلی و خارجی با یک بهانه واهی دست به دست یکدیگر دادند و  خسارت های مادی ومعنوی زیادی را به کشور وارد نمودند.

وی بیان داشت: امروز نیز در 9 دیماه در این مکان جمع شده ایم تا بار دیگر علاقمندی خودرا نسیبت به شعارهای انقلاب ،ولایت و خون شهداء ابراز نماییم  اعلام نماییم تا پای جان در راه ولایت و ارزشهای انقلاب و اسلام ایستاده ایم.

همچنین در این مراسم شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر امریکا ومرگ بر اسرائیل ،مرگ بر منافق فتنه گر ،ای رهبرآزاده اماده ایم اماده  نیز پیام خودرا به دشنمان و فتنه گران اعلام نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار