نماینده ولی‌فقیه در عراق گفت: منافقین و شکست خورده‌های سیاسی فتنه 88 به دنبال فرصت برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۶۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله سید مجتبی حسینی در اجتماع مدافعان ولایت در تربت جام که به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی برگزار شد، افزود: نهم دی‌ماه روز تجلی بصیرت و پیوند دوباره مردم با ولایت ، انقلاب و نظام است که توطئه‌های دشمنان را  نقش بر آب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در عراق تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم همه با هم وحدت دارند و این همدلی و همزبانی سبب شده که دشمن نتواند نفوذکامل داشته باشد، که این انسجام  و وحدت در خارج سبب مباهات مسلمانان شده است.

وی عنوان کرد: موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت قهرمان ایران برای دشمنان بسیار گران تمام می‌شود و در سال 2020 اکثر مردم جهان مسلمان خواهند شد که قطعاً دشمن نیز دست به فتنه‌ها و دسیسه‌های بیشتر می‌زند.

حسینی اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) مردم را دعوت به اسلام کردند و مردم با استقبال و بیعت با ایشان در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند و توانستند نظام را بیمه و حفظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در عراق با اشاره به فتنه‌های استکبار جهانی از ابتدای انقلاب تاکنون تصریح کرد: آنچه مهم است این بوده که مردم با آگاهی و بصیرت فتنه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده و دست‌های اجنبی را از کشور قطع کردند.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در کشورهای سوریه، لبنان و عراق گفت: آمریکا از راه مذهب و دین به سوریه و عراق وارد شد و هدف اصلی آن ها ایران اسلامی است.

حسینی تاکید کرد: باید توجه داشت که دشمن تلاش دارد در مرزها تفرقه ایجاد کند و ایران اسلامی را تکه تکه کند اما ملت آگاه و بیدار شیعه و اهل سنت با اتحاد، وحدت و بصیرت در جای جای ایران اسلامی خواب و توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در عتبات عالیات با اشاره به حماسه نهم دی گفت: فتنه 88 خطرناک بود که با حضور ملت آگاه و بیدار و با هدایت های داهیانه رهبری غربال شد، این فتنه سبب آگاهی مردم و همچنین افرادی که به اشتباه افتاده بودند، شد.

وی با اشاره به چهره نفاق افزود: منافقین همیشه به دنبال فرصت و فتنه هستند و اگر مردم جامعه بیدار باشند به خوبی می‌توانند چهره حق و باطل را تشخیص دهند.

حسینی با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار داشت: در ایام برگزاری انتخابات زمینه فتنه‌ها و اختلافات بیشتر می‌شود و منافقین، شکست خورده‌های سیاسی و کسانی که به دنبال فتنه هستند از این فرصت بهره می‌برند که ملت ایران باید مراقب باشند.

وی با اشاره به زمان و سرمایه‌گذاری دشمن در ارتباط با مرجع تراشی گفت: دشمن برای ایجاد اختلاف به دنبال مرجع تراشی و تقویت افرادی است که هیچ گونه صلاحیتی در این زمینه ندارند، انگلستان با پول‌های عربستان برنامه ریزی می‌کند تا شاید زمینه توطئه‌ها و فتنه‌ها دقیق‌تر ایجاد شود و در حقیقت این افراد مروج اسلام انگلیسی و اسرائیلی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در عراق ادامه داد: ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی فتنه استکباری آمریکایی و عربستان است و به لطف الهی ملت فرهیخته سوریه و عراق بر علیه داعش و تکفیری‌ها و وهابی‌ها منسجم ایستاده‌اند و شکست دشمنان نزدیک است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها