فرمانده سپاه سنندج با تاکید بر اینکه حماسه مردمی 9 دی نشات گرفته از روحیه انقلابی و ضد استکباری مردم ایران اسلامی بود،گفت: این روز ارزشمند برای همیشه تاریخ به نام مردم در خاطر انقلاب ثبت و ضبط شده است.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۵۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،عبدالحسین یوسفی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی که با حضور مسئولان و مردم بیجار در حسینیه این شهر برگزار شد،اظهار داشت: 9 دی به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و به عنوان روز ملی برای همیشه تاریخ در تقویم کشور جمهوری اسلامی ایران ثبت شد.

وی با اشاره به شکل گیری فتنه سال 88 گفت:هدف اصلی فتنه گران در انتخابات سال 88 براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده سپاه سنندج بیان داشت: کشورهای معاند غربی ، ضد انقلاب و قدرت طلبان و گروه های شکست خورده داخلی سه ضلع اصلی مثلث فتنه در سال 88 بودند.

یوسفی خاطر نشان کرد:عده ای از منافقین که در همان ابتدای انقلاب نیز در کردستان سعی در اغتشاش داشتند با همکاری ضد انقلاب و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و کشور های حوزه خلیج فارس و گروه های منحرف داخلی با تشکیل مثلث شوم فتنه قصد بر اندازی نظام در آستانه انتخابات سال 88 را داشتند.

فتنه گران سعی در دو قطبی کردن نظام را داشتند

وی با اشاره به اقدامات فتنه گران در آستانه انتخابات سال 88 بیان داشت،با توجه به اینکه فتنه گران از سید محمد خاتمی قطع امید کرده بودند،سید میر حسین موسوی و همسر وی زهرا رهنورد را جایگزین و به عنوان رهبر و لیدر خود مطرح کردند.

فرمانده سپاه بیجار تاکید کرد: فتنه گران با این اقدام خود سعی در دو قطبی کردن کشور را مطرح کردند که بصیرت و هوشیاری مردم در روز 9 دی سال 88 تمامی نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کرد.

یوسفی اظهار داشت: عده ای از فرصت طلبان بدون حجاب و عدم رعایت محرمیت با بستن رنگ سبز بر دستان خود و گردن سگ های خودشان و با حضور در محافل عمومی سعی در زیر بردن ارزش های انقلاب و نظام را داشتند.

وی به تشکیل کمیته صیانت آراء در سال 87 و یکسال مانده به انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اشاره کرد و بیان داشت: فاصله 11 میلیونی رای نفر اول با دوم تمامی برنامه های این کمیته را از بین برد.

فرمانده سپاه بیجار گفت: در روز اول بعد از انتخابات فتنه گران با نقشه قبلی با حمله به مساجد و سوزندان قران ها و تعرض به ارزش های اسلامی درکمال مظلومیت موجب خدشه دار کردن روحیه انقلابی مردم ایران را داشتند.

یوسفی خاطر نشان کرد:مردم تهران و برخی از شهرهای بزرگ در تجمعات غیر قانونی بدون اینکه تا کنون شمارش آرای صورت گرفته باشد،می گفتند موسوی برنده است و هدف اصلی آنها براندازی نظام بود.

وی بیان داشت: فتنه گران در سال 88 مانند یزیدیان زمان امام حسین(ع) با حمله به هیئت های عزاداری ،عزاداران را مورد تعرض قرار داده و با به آتش کشیدن خیمه های عزا به آنها به ارزش های انقلابی و دینی مردم دهن کجی کردند.

فرمانده سپاه سنندج اظهار داشت: مردم وقتی این صحنه ها را دیدند و با آتش های زیر خاکستر رو به رو شدند،دوام نیاوردند و تبعیت از ولایت فقیه با حضور در خیابان های سطح شهر و با شعار مرگ بر فرصت طلب،جواب دندان شکنی به آنها دادند.

بصیرت افزایی در بین دانش آموزان و دانشجویان

یوسفی با تاکید بر اینکه حماسه مردمی 9 دی نشات گرفته از روحیه انقلابی و ضد استکباری مردم ایران اسلامی بود،بیان داشت: این روز ارزشمند برای همیشه تاریخ به نام مردم در خاطر انقلاب ثبت و ضبط شده است.

وی به تبین ارزش های حماسه تاریخی 9 دی توسط مسئولان ،اساتید و معلمان در سطح دانشگاه ها و مدارس تاکید کرد و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با بصیرت الگو گرفتن از انقلاب 22 بهمن 57 در سطح خیابان ها حضور یافتند و تو دهنی بزرگی بر دهان استکبار زدند.

فرمانده سپاه سنندج با بیان اینکه حضور مجدد مردم در مراسم گرامیداشت 9 دی تجدید پیمان مجدد با آرمان های انقلاب است،بیان داشت:بصیرت و هوشیاری مردم و گوش به فرمان بودن رهبر انقلاب موجب خلق حماسه عظیم 9 دی شد.

وی با تاکید بر ینکه دشمنان نظام هیچوقت خاموش ننشسته اند ،گفت:اگر بصیرت و نهضت روشنگری تعطیل شود موجب می گردد شمشیرهای دو لبه زهر آگین غلاف شده دشمنان از رو بسته شود و بار دیگر بر علیه نظام و اسلام برآیند.

دشمنان نظام چشم به انتخابات 94 دوخته اند

یوسفی با اشاره به دو انتخابات مهم اسفند سال 94 ،اظهارداشت:استکبار جهانی،ضد انقلاب و افراد قدرت طلب و فرصت طلب داخلی منتظر آب گل آلود برای گرفتن ماهی هستند.

فرمانده سپاه سنندج با تاکید بر اینکه امام زمان(عج)،شهیدان و نائب بر حق سکان دار اصلی کشتی بزرگ انقلاب هستند،بیان داشت: باید با بصیرت،معرفت و شعور انقلابی میدان را خالی نکنیم و نگذاریم فرصت طلبان از فرصت استفاده نمایند.

وی گفت: مردم باید با انتخاب اصلح و شعور و شور سیاسی در انتخابات شرکت نمایند و گول شعارهای تو خالی دشمنان را نخورند.

ارسال نظرات