سردار استاد حسینی گفت: مقابله با رای اکثریت مردم، ایستادگی مقابل قانون و قانون‌شکنی همچنین مقابله با ولایت فقیه از جمله اقداماتی بوده که سران فتنه مرتکب شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۴۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
مقابله با ولایت فقیه از اقدامات فتنه گران بود/دشمن فتنه های بزرگتری در سر دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  سردار علی استاد حسینی در جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) که صبح امروز در محل دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد، بی بصیرتی را ضربه ای بر کشور دانست و اظهار داشت: شکست هایی که کشور تا کنون متحمل شده است ناشی از منافقان و دشمنان داخلی است که بی بصیرتی از جمله دلایل آن است.

وی افزود: دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب اسلامی در صدد براندازی نظام بوده اند و در صورتیکه با جنگ سخت موفق به مقابله با ایران نشد به جنگ نرم روی آورده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) به درسرداشتن فتنه های بزرگتر در سر دشمن خبرداد و عنوان کرد: این فتنه برگرفته از انقلاب های مخملی همچون انقلاب گل سرخ گرجستان و انقلاب نارنجی اوکراین بوده است و از چهار سال قبل از وقوع فتنه 88 تشکیل انقلاب سبز در ایران را برنامه ریزی کرده بودند.

استاد حسینی با تاکید بر اینکه کاندولیزا رایس در سال 2006 تقاضای 75 میلیون دلار اعتبار به منظور اجرایی شدن فتنه 88 را کرده بود که این میزان پول در بخش‌های مختلف خرج و به کار گرفته شد، اظهار داشت: زمینه به وقع پیوستن فتنه 88 از سال‌ها قبل طراحی شده بود.


وی سکولاریزه کردن کشور با حذف نظام دینی را از دیگر اهداف فتنه 88 دانست و گفت: اولین هدف فتنه گران حذف ولایت فقیه بود و قصد داشتند زمینه های سقوط رهبری را فراهم سازند که امام (ره) نیز بارها بر مشخص نمودن مرز خودی تاکید داشتند و هاشمی و گروبی پیش از انتخابات مطالبی مبنی بر نپذیرفتن انتخابات و زیر سوال بدن این مهم را مطرح کردند.

فرمانده سپاه استان البرز به اقدامات فتنه گران نیز اشاره ای داشت و افزود: مقابله با رای اکثریت مردم، ایستادگی مقابل قانون و قانون‌شکنی همچنین مقابله با ولایت فقیه از جمله اقداماتی بوده که سران فتنه مرتکب شده‌اند.

وی گفت: مقام معظم رهبری حماسه نه دی را برابر با حماسه 22 بهمن می دانند که با توجه به این مهم سران فتنه تا کنون انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام اعلام نکرده اند.

سردار استاد حسینی در پایان گفت: در پیش گرفتن راه ولایت فقیه موجب دستیابی به سعادت می شود و مطرح شدن موضوع شورای رهبری در هیچ جای دنیا و تاریخ جهان عنوان نشده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها