خبرهای داغ:
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم به همراه سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با خانواده شهیدان امینی، محمدی و انصاری دیدار و از ایشان تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۳۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و ایثارگران استان قم، علی لاریجانی با حضور در بیت شهید محمدرضا انصاری از شهدای انقلاب اسلامی، با حاج علی انصاری پدر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو و از صبر و ایثار خانواده‌های معظم شهدا و ایستادگی آنها بر راه و آرمان‌های شهدا تجلیل کرد.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در بیت شهیدان محمدرضا و حسن محمدی از شهدای دوران دفاع مقدس با خانواده معظم این شهیدان دیدار کرد و خانواده معظم شهدا را مایه عزت، برکت و افتخار کشور دانست.

لاریجانی با حضور در بیت شهیدان محمدرضا و حسن محمدی با حاجیه زینب عبد، مادر شهیدان و سایر اعضای خانواده این شهدای والامقام دیدار کرد و مادران شهدا را در صبر و پایداری شاگردان حضرت زینب کبری(س) دانست.

شهید محمدرضا محمدی در سن 24 سالگی در منطقه عملیاتی فاو و شهید حسن محمدی در سن 25 سالگی در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهید مهدی امینی در عملیات کربلای 5 در شلمچه و در سال 65 به شهادت رسید، محسن امینی دومین فرزند این خاندان نیز در عملیات والفجر 10 در سال 67 به مقام شهادت نایل آمد.

شهید محمد رضا انصاری از شهدای انقلاب اسلامی است که در جریان تظاهرات علیه رژیم طاغوت در سن 18 سالگی در سال 58 به درجه رفیع شهادت رسید.

ارسال نظرات