به همت کانون فرهنگی و پایگاه کریم اهل بیت(ع) وابسته به مسجد امام حسن مجتبی(ع) مسکن مهر همایش ستون عاطفه در خانواده با حضور سرکار خانم ابدی در سالن هلال احمر بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۲۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج بافق ؛ در این مراسم خانم ابدی با بیان اینکه در حال حاضر می‌بینیم نوجوان در خانواده بوده اما غایب است، گفت: نوجوان فارغ نیست بلکه مشغول است و اشتغالش هم تلویزیون، تلفن همراه، تبلت و شبکه‌های اجتماعی است.

خانم ابدی بیان كرد: خانواده به عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی منشاء فرهنگ، تمدن و تاریخ بشر بوده است و پرداختن به این بنای مقدس و بنیادین همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی شده است.

وی توضیح داد: آنچه مسلم است، «نیاز» اصل بوده و خواسته فرع است اما مشکل از آنجا شروع شده است که جای خواسته و نیاز تغییر یافته است و آنقدر در این ماجرا هضم شدیم که در حال حاضر نسل نوجوان نمی‌تواند تشخیص دهد که در حال حاضر فرع جای اصل را گرفته است.

خانم ابدی ادامه داد: اوقات فراغت از مهمترین مسائل کلیدی در بحث سبک زندگی است که متأسفانه در حال حاضر با سبک زندگی اسلامی خیلی فاصله گرفته است؛ می‌بینیم که در دین اسلام، اوقات فراغت به عنوان یک ضرورت و یک نیاز فردی و اجتماعی دیده شده است و به رسمیت شناخته شده است.

ابدی تصریح کرد: تربیت فرزندان و روابط اجتماعی بایستی در مسیر سبک زندگی اسلامی قرار گیرند و در مقابل آسیب هایی همچون ماهواره دقت لازم صورت گیرد که تربیت نیروهای نسل جدید برای حمایت از انقلاب اسلامی موثر واقع شود.

 

ارسال نظرات