خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: فتنه سال 88 نشان داد که دشمنان همواره در کمین ارزش‌های انقلاب نشسته‌اند و یوم‌الله 9 دی، پاسخی هوشمندانه و قاطع به توطئه و مکر دشمن بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۲۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، احمد حسینی با گرامیداشت ششمین سالگرد یوم‌الله 9 دی اظهار کرد: در این روز فراموش‌نشدنی مردم وفادار و انقلابی ایران اسلامی که همواره بر عهد خود با امام و شهیدان ثابت‌‌قدم هستند، اثبات کردند مانند دوران انقلاب و دفاع مقدس هر جا کیان اسلام و میراث گرانبهای خون شهیدان به خطر افتاده با تمام وجود، محکم، استوار و ثابت‌قدم ایستاده‌اند و هرگز از اصول خود کوتاه نخواهند آمد.

وی با اشاره به آیه شریفه "فذکر بایام الله" خاطرنشان کرد: نهم دی ماه، حامل درس‌ها و آموزه‌های فراوانی از بیداری، بصیرت، عشق به ولایت و انقلاب است که باید آنها را بازخوانی کرد و نسل به نسل به آیندگان منتقل کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم مهم‌ترین درس 9 دی را هوشیاری در برابر کید و طمع دشمنان خواند و تاکید کرد: دشمنان همواره در کمین ارزش‌های انقلاب هستند و چشم طمع به سرمایه‌های نظام اسلامی دارند، همچنان که در دوران دفاع مقدس نیز در تقابل با نظام، از هیچ خباثتی فروگذار نکردند.

حسینی تصریح کرد: رهبری امام عزیز، حضور، هوشیاری و جانفشانی مردم بود که سبب شد توطئه‌ها و تجاوزات دشمنان در دوران پس از انقلاب و دفاع مقدس، یکی پس از دیگری خنثی شود.

وی عنوان کرد: پس از دفاع مقدس تاکنون نیز رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و حضور مردم سبب شد انقلاب از گردنه‌ها و گذرگاه‌های صعب، به سلامت عبور کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در پایان با اشاره به اینکه حضور عاشورایی و حماسی مردم قهرمان ایران در 9 دی، لبیک به ندای رهبر بزرگوار انقلاب بود، گفت: این همدلی بزرگ، از یک طرف پاسخی هوشمندانه به کمین دشمنان بود و نقشه‌های شوم آنها را خنثی و بی‌اثر کرد و از طرفی دیگر، سبب جاودانگی این روز در تاریخ پرحماسه ملت قهرمان‌پرور ایران اسلامی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها