حضور بسیج در اغتشاشات 88 سدی در برابر فتنه‌گران بود"
وزیر سابق فرهنگ و ارشاداسلامی گفت: توان بسیج می‌توانند گره‌گشای مشکلات اقتصادی باشد و عدم به کارگیری از توان بسیج در عرصه اقتصادمقاومتی یک گله جدی به دولت است.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۱۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در اراک، با اشاره به عدم به کارگیری دولت از توان بالقوه بسیج و سپاه در عرصه اقتصادمقاومتی اظهار داشت: در بحث اقتصادمقاومتی مسئولین به ظاهر اعلام می کنند که اقتصادمقاومتی نسخه‌ای شفابخش برای نجات مشکلات کشور است اما در عمل شاهد اجرایی شدن آن نبوده‌ایم.

وی افزود: حتی اذعان می‌کنند که در عمل چیزی جدی صورت نگرفته و رهبر فرزانه انقلاب گلایه داشته‌اند که باید اقتصادمقاومتی محقق این مسئله نیازمند فرماندهی است و باید اجرایی شود، عزم و ارداه جدی وجود نداشته از این‌رو دولت از توان بسیج نیز در این راستا استفاده نکرده است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بسیج در سراسر کشور گسترده بوده و در مراکز و سازمان‌ها حضور دارند و می‌توانند گره‌گشای این امر باشند، عدم به کارگیری از توان بسیج در این حوزه یک گله جدی به دولت است و امیدواریم در آینده شاهد این ضعف نباشیم و بیشتر از توان بسیج استفاده کنیم.

حسینی با اشاره نقش بسیج در مهار فتنه 88 گفت: نیروهای بسیجی و متعهد به انقلاب در کف خیابان‌ها بود که توانست جلوی فتنه‌گران و اهداف آنان را بگیرد اگر این نیروهای انقلابی حاضر در صحنه نبود بی‌شک خسارات زیادی بر کشور تحمیل می‌شد و چه بسا به برخی از اهدف خود دست پیدا می‌کردند.

وی افزود: برخی در فضای غبارآلود پس از انتخابات ۸۸ نتوانستند مبانی اصلی را تشخیص دهند و مسائل فرعی را مقدم بر اصل دانستند که همه اینها ناشی از عدم بصیرت بود بنابراین شناخت و بصیرت بسیجی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات