مسئول سیاسی نیروی دریایی سپاه در همایش گرامیداشت 9 دی در تنگستان گفت: بدترین جفا به یوم الله 9 دی این است که این روز بزرگ را حزبی تلقی کنیم در حالی که 9 دیماه روزی ملی است که توسط همه ملت ایران اسلامی با افکار مختلف سیاسی خلق شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۱۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبر گزاری بسیج در تنگستان؛ مسئول سیاسی نیروی دریایی سپاه در همایش گرامیداشت 9 دی در تنگستان گفت: 9 دی ماه به خاطر رو کم کنی حزبی در مقابل حزب یا گروه دیگر نیست و عبرت ما از تاریخ  و نقشه راه آینده ما خواهد بود و سبب خواهد شد در ادامه طی مسیر با اقتدار هر چه تمام تر راه را ادامه دهیم.

وی گفت: آنهایی 9 دی ماه را خلق کردند که دل در گروه ارزشها و باور های دینی خود داشتند و می خواستند هویت دینی اشان حفظ شود.

غضنفری گفت: 9 دی تجلی پایبندی به قانون بود و در این روز بود که همه افکار سیاسی در کنار هم راه حل اختلافات را رجوع به قانون دانستند و پی بردند که اغتشاش و اردو کشی خیابانی نه تنها مشکلات را حل نمی کند بلکه نظامم و انقلاب هرگز در آینده خود روی آرامش را نخواهد دید و نمی شود انتخاباتی برگزار کرد.

وی تاکید کرد: بسیار واضح است که ولایت فقیه همواره نقش تاثیر گذار خود در طول عمر انقلاب را داشته است و تاریخ نشان داده است که ولایت هم از دین ملت سیانت کرده است و هم بر روی جمهوریت نظام چتر خود را گسترانده است.

غضنفری گفت : امروز بهترین شاخص برای عبور از اختلافات و غبار فتنه ها خط امام راحل است که گره گشاست و همواره توفیقات زیادی برای نظام ما داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات