توسط نماینده ولی‌فقیه در استان البرز؛

احکام مسئولیت اعضای جدید هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت استان البرز ابلاغ شد

احکام مسئولیت اعضای جدید هیئت‌مدیره‌ مجمع خیرین سلانت البرز توسط نماینده ولی‌فقیه در استان به آنان ابلاغ شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۰۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در نخستین جلسه‌ هیئت‌مدیره‌ جدید مجمع خیرین سلامت استان البرز با اشاره به انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره‌ مجمع خیرین سلامت، ابراز امیدواری کرد با تغییرات اخیر در ترکیب این هیئت، حرکتی بالنده و جهشی در زمینه‌ سلامت در استان شاهد باشیم.

رئیس هیئت‌امنای مجمع خیرین سلامت استان البرز، افزود: به نظر می‌رسد دولت نیز این توجه را پیداکرده که استان البرز درزمینه‌ سلامت نیاز به خدمات‌رسانی بیشتری دارد و انشاءالله رشد بیشتری در استفاده از قابلیت‌های خیرین در استان داشته باشیم.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان البرز نیز در این جلسه به ارائه‌ گزارش انتخابات هیئت‌امنا و شرح فعالیت‌های اخیر مجمع پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری با اشاره به قرار گرفتن نام استان البرز در پایین‌ترین جایگاه در لیست امکانات درمانی کشور، تصریح کرد: البته وضعیت نسبی استان با توجه به نزدیکی به استان تهران، نشان‌دهنده‌ محرومیت آن نیست ولی باید تلاش شود تا با تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در این زمینه، خلأ موجود و نیاز استان در این بخش به نحو مطلوبی مرتفع شود.

 در انتهای این جلسه احکام مسئولیت اعضای جدید هیئت‌مدیره‌ی مجمع توسط نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، به ایشان ابلاغ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها