فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه حماسه 9دی جواب دندان شکن ملت ایران به فتنه گران بود،گفت: بصیرت و دشمن شناسی که محصول حماسه9دی است، باید همیشه باشد تا راه های نفوذ و توطئه های دشمنان برای همیشه به شکست ختم شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۵۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
سرهنگ کیا عاشوری، با گرامیداشت یوم الله 9دی، به خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا گفت: حماسه 9دی از نظر ارزشی و راهبردی محصول پیوند مردم با ولایت بود و مردم با بصیرت و شور حسینی این حماسه را خلق کردند.
وی با بیان اینکه حماسه 9دی، از فتح خرمشهر و سایر فتوحاتی که رزمندگان ما در طول 8سال دفاع مقدس به وجود آوردند عظیم تر و مهمتر بودند، افزود: اگر صفحات تاریخ پرافتخار کشورمان را ورق بزنیم خواهیم دید ملت ایران با آفرینش صحنه های پرافتخار از آزمون های سختی عبور کردند و توانستند علی رغم توطئه های ویرانگر دشمنان در همه عرصه ها مسیر پیشرفت و ترقی کشور را مهیا سازند.
فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت: در فتنه 88 اگر چه نظام توسط برخی از دشمنان داخلی و خارجی که هدفشان براندازی نظام بود آسیب دید ولی در حماسه 9دی، مردم با حضور و بصیرت و هوشیاریشان نه تنها این آسیب را جبران کردند بلکه در مقابله یک توطئه بزرگ سد عظیمی ایجاد کردند که برای همیشه انقلاب را مصون خواهد داشت.
سرهنگ عاشوری با مرور روزهای تلخ قبل از 9دی تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با پخش هزاران ساعت برنامه به نوعی می خواستند این را در ذهن مخاطبان القا کنند، که مردم از نظام ولایی و ولایت فقیه خسته شده اند، ولی حضور با شکوه و درایت ملت قهرمان ایران تمام هجمه ها و سناریوهای براندازی نظام را که دشمن بسیار تلاش کرد و میلیون ها د لا ر هزینه کرده بود و در برخی از کشورها هم نتیجه حاصل نموده بود و نیست و نابود ساختند دا نقش بر آب کردند.
وی با بیان اینکه حماسه8دی در گیلان و 9دی در سراسر کشور جواب دندان شکن ملت ایران علیه دشمنان انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تمام تلاش دشمنان بر این بود که این نهضت الهی و عظیم از حوزه های جغرافیایی ایران اسلامی عبور نکند و قدرت نفوذ و سیطره ژئوپلتیکی کشور ما به جهان انبساط نیابد.
فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا اظهار کرد: دشمنی دشمنان از تهدیدات و درگیریها در اشکال مختلف و متعدد ادامه داشته و دارد تا اصلا نظامی به نام جمهوری اسلامی در صحنه جغرافیایی جهان وجود نداشته باشد و برای این کار از تمام ابزار استفاده می نماید، اظهار کرد: ملت ولایت مدار ما در همه عرصه ها هوشیار است و به ندای نبوی و علوی امام خامنه ای لبیک می گوید.
عاشوری با بیان اینکه مبانی دینی و اعتقادی جز ارزش های ما هستند و جنگ ما با دشمن نیز بر سر همین مبانی است، افزود: در فتنه88 دشمن شعار <<جمهوری ایرانی را به جای جمهوری اسلامی>> مطرح می کند و با گردبادی مسموم ارزش های محکم و متقن ما و تمام اصولی که جوهره اسلام ناب را تشکیل می دهد را مورد هدف قرار می دهد.
وی گفت: دشمن استکبارستیزی و مقابله با قدرت های نظام، مظلوم نوازی و حمایت از مستضعفین جهان نظیر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، ارزش هایی که مهر سرافرازی را بر پیشانی ملت ما زدند نظیر دفاع مقدس، ولایت و بسیاری چیزهای باارزش دیگری که ملت ما در این راه خون داده اند را مورد هدف قرار داده اند.
فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا، فتنه 88 را یک زلزله سیاسی که شوک بزرگی بر نظام وارد ساخت عنوان و تصریح کرد: در حماسه9دی و 8دی ملت قهرمان با لباس رزم فرهنگی، تمام توطئه های دشمنان خنثی شد و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان تازه ای یافت و برای همیشه بیمه شد.
سرهنگ عاشوری با بیان اینکه برخورد دشمن به منظور جلوگیری از امتداد ژئوپلوتیکی اسلام ناب یک برخورد استراتژیک در حوزه منافع حیاتی است، خاطرنشان کرد: دشمنی دشمنان هیچگاه متوقف نمی شود و همیشه در رنگ و لعاب های گوناگون ادامه دارد.
وی با بیان اینکه بصیرت و دشمن شناسی که محصول حماسه9دی است، باید همیشه باشد تا راه های نفوذ و توطئه های دشمنان برای همیشه به شکست ختم شود، اظهار کرد: نفوذ حربه جدید دشمنان است که مقام معظم رهبری در این راستا بسیار تذکر داده اند.
فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه تمام تلاش دشمن نفوذ بر افکار و اذهان مردم است تا یک چهره موجه از خود برای ملت ما بسازد، افزود: برای نمونه رئیس جمهور آمریکا برای فریب مردم ما، سال نو هفت سین می گذارد و به زبان فارسی عید را تبریک می گوید اما در پشت پرده از داعش و منافقین و معاندین نظام حمایت می کند.
عاشوری با بیان اینکه اساس دشمن را باید شناخت، گفت: بصیرت و دشمن شناسی همیشه در پیشبرندگی و پیشروندگی نظام به ما کمک می کند.
ارسال نظرات