فرمانده حوزه 624 حضرت نرجس(س) در گفت و گو با بسیج؛
لیلا زارعکار گفت: امریکایی ها از دوران شاهنشاهی تا به امروز ثابت کردند که به اصول خود پایبند نیستند و ارتباط با کشورهای غربی هرچند که تحریم ها برداشته نمی شد نیز روال خود را پیش می گرفتند.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۵۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، لیلا زارعکار در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص حماسه نه دی ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین دستاورد قرن بیستم دانست و اظهار داشت: در صورتیکه فتنه گران روی کار می آمدند مدعی مرزبندی بین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری می شدند.

وی افزود: امریکایی ها از دوران شاهنشاهی تا به امروز ثابت کردند که به اصول خود پایبند نیستند و ارتباط با کشورهای غربی هرچند که تحریم ها برداشته نمی شد نیز روال خود را پیش می گرفتند.

فرمانده حوزه 624 حضرت نرجس(س) جنگ نرم را جنگ دشمن در حوزه فرهنگ دانست و گفت: حجاب و عفاف از جمله مسائل فرهنگی به شمار می رود که در فیلم ها و فضای مجازی به هیچ وجه بدان توجهی نمی شود و با توجه به اینکه دشمن طی چندین سال نتوانست با جنگ سخت بر ملت ایران غلبه کند، اکنون با جنگ نرم به سراغ ملت ایران آمده است.


زارعکار خاطر نشان کرد: نفوذ فرهنگی برای دشمن با روی کار آمدن فتنه گران آسان تر می شد که با حضور رهبری فرزانه و بصیرت افزایی ملت ایران با جنگ نرم حاکم بر کشور مقابله می شود چراکه ایران کشوری اسلامی است و هزاران خون شهید ریخته تا پابرجا بماند.



خبرنگار افتخاری: مریم فرخی
ارسال نظرات
پر بیننده ها