امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشت، گفت: ملت ایران خود را برای فتنه بزرگتر آماده کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۴۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا ظهر امروز(9دی) در همایش حماسه 9 دی در مصلی این شهرستان، مردم ایران را ملتی بصیر و فهمیده عنوان کرد و افزود: ملت ما مقاطع را کاملا تشخیص می‌دهند ودر صحنه‌های مختلف حضور پررنگ دارند.

 

 وی با بیان اینکه مردم صومعه‌سرا و رشت یک روز جلوتر از کل کشور اقدام به حماسه آفرینی کردند، اظهارکرد: نام این دو شهر در تاریخ نگار کشور ثبت شده که زودتر به صحنه آمدند و زمینه این حرکت را شروع کردند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا، مردم صومعه‌سرا را مردمی ولایتمدار عنوان کرد و گفت: در سال 88 با عنایت ویژه امام حسین(علیه‌السلام) و بصیرت رهبری آرام آرام ملت هدایت شدند و کسانی که ندانسته وارد فتنه شده بودند را از فتنه گران جدا کردند.

 

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه فتنه 88 یک عقبه بسیار قوی داشت و سال‌های آینده کم کم مشخص می‌شود، تصریح کرد: دشمنان اسلام چندیدن سال تلاش و میلیاردها تومان هزینه کردند و نیرو پرورش دادند تا فتنه 88 را راه اندازی کنند.

 

وی با بیان اینکه 9دی یوم‌اللهی است که کمتر از 22 بهمن نمی‌باشد، خاطرنشان کرد: ملت بصیر و ولایتمدار ایران با عنایت خدا و توجه امام حسین(علیه‌السلام) کار را به جایی رساندند که فتنه بزرگ خاموش شد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه تمام هدف دشمن در این فتنه فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: در سال 88 مقام معظم رهبری به یکی از کاندیداهای انتخابت سه خطاب مهم کردند اما وی هر سه موضوع را زیر پا گذاشت و توجهی به حرف رهبر نکرد و سبب برآشفته شدن وضعیت کشور شد. 

 

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه در سال 88 خسارات زیادی به نظام و انقلاب ما وارد شد، افزود: امروز نظام و ملت ما برای فتنه بزرگتر آب دیده شده و اجازه فروپاشی این نظام را به کسی نمی‌دهند.

 

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان از بین بردن نظام، انقلاب و ولایت فقیه است، گفت: مردم ما برای فتنه‌های بزرگتر باید آماده باشند تا ملت ما همیشه در جهان سربلند باشد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه عدم اصلاح نفس، غرور، مقام خواهی، تعصبات و اصالت دو کاندیدا کار را به فتنه کشید، تصریح کرد: همه باید در راستای اصلاح نفس خود کوشش کنیم.

 

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه امروز جهان غرب و اروپا دیگر جوابگوی دنیا نیستند، خاطرنشان کرد: تمدن بزرگ اسلامی درهای جهان را در نوردیده و در همه جا گسترش یافته است و ما باید با کارهای خود زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم نماییم.

 

ارسال نظرات