مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: حضور مردم در حماسه 9 دی، بساط فتنه گران را جمع کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۴۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

حجت‌الاسلام صدیق، مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا با گرامیداشت حماسه 9 دی، به خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا اظهار کرد: دو عنصر حضور مردم و ایمان دینیشان برجسته ترین ویژگی حماسه 9 دی است.

 

وی با بیان اینکه حضور انقلابی مردم در حماسه 9 دی، نفس فتنه و فتنه گران را در سینه حبس کرد، افزود: در این روز که روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود، حرمت شکنان مجموعه‌ای ناهمگون با باورها و اعتقادات با هدف مقابله با نظام اسلامی به صحنه آمده بودند.

 

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: ویژگی 9 دی خلق حماسه دیگری در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی بود و ملت همیشه در صحنه ما با تبعیت از ولایت فقیه و بصیرت و آگاهی دشمنان را مأیوس کردند.

 

حجت‌الاسلام صدیق، هدف اصلی فتنه گران را براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار در فتنه 88 به دنبال انزوا کشیدن ملت ایران و خارج کردن نیروهای انقلابی از صحنه بود.

 

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی مربوط به یک قشر و یا گروه خاصی نیست، خاطرنشان کرد: در این روز همه وارد صحنه شدند و از فتنه گران برائت جستند که بعد از این حماسه بساط فتنه گران جمع شد.

 

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه در این راستا به حماسه 9 دی، یوم‌الله گفته می‌شود، اظهار کرد: مردم وقتی دیدند مقامات آمریکایی و اسرائیلی و غربی‌ها به صراحت در مسائل داخلی ما دخالت می‌کنند حساس شدند و زمینه شکل‌گیری حماسه 9 دی فراهم شد.

 

حجت‌الاسلام صدیق افزود: دشمنان و به ویژه آمریکا فهمیدند در نظامی که پشتوانه قوی به نام مردم با ایمان دارد و مردم وفادار به نظام و ولایت هستند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

 

وی با بیان اینکه پیام حماسه 9 دی این بود که ای رهبرم ما همیشه با شما هستیم و هر چه امر کنی اطاعت خواهیم کرد، گفت: مردم در این حماسه به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کردند که همچنان پشت سر ولایت فقیه ایستاده‌اند.

 

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: مردم ولایتمدار ما مانند همیشه تاریخ، به دشمنان نشان دادند که فکر براندازی نظام را باید از سرشان بیرون کنند ، چرا که انقلاب اسلامی فدائیان قوی دارد که با یک اشاره مقام معظم رهبری برای اسلام و نظام اسلامی جان خود را فدا می‌کنند همان‌گونه که در 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و آنها را زمین‌گیر کردند.

 

 

ارسال نظرات