داود گودرزی در همایش گرامیداشت ۹ دی، با ذکر این نکته که تقلب یک بهانه و دروغ بزرگ برای فتنه ۸۸ بود، گفت: اگر با فتنه‌گران طبق فتوای منتظری برخورد می‌شد؛ باید سران فتنه اعدام می‌شدند.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، ،داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در همایش گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی گفت: در ایام فتنه 88 عده‌ای به صورت غیرقانونی به دنبال اهداف خود بوده و اعتراضات علیه نظام را سازماندهی می‌کردند که اگر مسیر قانون را پیش می‌گرفتند اکنون احوال بهتری داشتند.

وی ادامه داد: بخشی از جریان نفاق در فتنه 88 عناد خود را با مردم و انقلاب علنی کردند ولی بخشی دیگر از این جریان هنوز نفوذ در بدنه نظام را حفظ کرده و در حال طراحی فتنه های بعدی است. روشنفکران غرب زده بخشی از طبقه متوسط جامعه و جریان نفاق، تئوریسین، پیاده نظام و عاملان فتنه 88 بودند.

گودرزی با ذکر این نکته که تقلب یک بهانه و یک دروغ بزرگ برای فتنه 88 بود، اظهار داشت: یکی از مهمترین نعمت‌ها در جمهوری اسلامی را امنیت و آرامش است. فتنه‌گرانی که در سال 88 با ایجاد رعب و وحشت محارب و مفسد فی الارض شدند اگر طبق فتوا آقای منتظری برخورد می‌شد اکنون باید اعدام می شدند، جرم بزرگ فتنه‌گران که نمی‌شود از آن گذشت، قیام و شورش علیه جمهوریت، مردم و قانون بود.

وی اظهار داشت: افراد فتنه را بشناسید سابقه 10 تا 15 نفر از رهبران فتنه را بررسی کنید ببینید چه کسی بودند، کجا بودند و چی گفتند؟ اینها کجا دلسوز مردم بودند، بلکه همواره به دنبال استفاده ابزاری از مردم بودند، انتخابات 88 می‌توانست فرصت و سکوی پرشی برای جهموری اسلامی به عنوان یک پشتوانه مردمی باشد، اما به یک باره این سکوی پرش را به 8 ماه آشوب، 8 ماه بحران و 8 ماه چالش برای نظام آن هم به بهانه دروغ تبدیل کردند که خودشان هم گفتند ما دروغ گفتیم ، آیا می شود این موضوع را نادیده گرفت.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در پایان تصریح کرد : ما رفتار معاویه و برخی خواص در صدر اسلام را که می‌خواندیم به خود می‌گفتیم مگر اینان آن زمان حضرت علی و امام حسین را ندیده بودند پس چرا آنگونه رفتار کردند، در این فتنه دیدیم که بی‌بی‌سی چطور مردم را به اعتراضات دعوت می‌کرد، عجب که بی‌بی‌سی شده بود دلسوز ملت ایران. در 200 ساله گذشته ایران اگر بررسی کنید می‌بینید انگلیس یک قدم مثبت برای این ملت برنداشته و همه ظلم جنایت علیه این ملت بوده است.



ارسال نظرات