مسئول بسیج دانشجویی خوزستان تاکید کرد: آتش زدن خیام حسین بن علی (ع) در سال 88، باعث جمع شدن فتنه ی برانداز انقلاب اسلامی در آن سال شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۳۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ بهمن شهریاری مسئول بسیج دانشجویی خوزستان عنوان کرد: 9 دی به شایستگی از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان روز بصیرت و تجدید پیمان امت با ولایت بود.  

شهریاری افزود: مردم ما به خوبی مکتب اهل بیت (ع) را شناختند و دیدند که هرگاه امر ولی شان روی زمین ماند، انقلاب، اسلام و ندای رسول الله، سال ها به عقب رانده شد، لذا بعد از یک دوره ی فتنه گری فتنه گران تا دندان مسلح در قالب جنگ نرم در زمینی به نام مبارزه با امت اسلامی، با شکست مواجه شد.
 
وی ادامه داد: تاریخ انقلاب و اسلام  پر است از فتنه گری و فتنه اندیشی و فتنه پروری، چرا که در راس تمام امور امت های اسلامی، نمایندگان خدا بر روی زمین بوده و هستند.
 
مسئول بسیج دانشجویی خوزستان تاکید کرد: اگر فرمانبرداری حاکم باشد فتنه محقق نمی شود، چرا که فتنه پیام از نافرمانی دارد.
 
شهریاری در خصوص ضربات نافرمانی ها خاطرنشان کرد: ضربه ی سطح نافرمانی ها، عمق نافرمانی ها و استراتژی نویسان نافرمانی ها به بدنه ی انقلاب و اسلام ناب، متفاوت است.
 
وی تصریح کرد: یک زمانی نافرمانی ها باعث 25 سال سکوت و خانه نشینی امامی می شود و در روزگاری دیگر، امامی را به مسلخ می برد و امروزه، دین فروشان، مزد بگیران و جیره خواران کاخ سفید، تمام چراغ هایی را که امام شهیدان با خون هزاران شهید به روی غرب قرمز کرده، سبز می کنند و اجازه ی نفوذ در حاکمیت را نه تنها صادر کرده بلکه خود، همراهی، همکاری و صحنه گردانی می کنند.
 
این کارشناس روابط بین الملل اظهار کرد: در هشدار به فتنه گران گذشته، حال و آینده ی این انقلاب باید گفت که نگاهی به گذشته و سرنوشت همراهی حزب بعث با کاخ سفید، سرنوشت افغانستان و پاکستان، بن علی و منصور هادی و ...، نمایید ؛ که نه تنها دنیای خود بلکه آخرتشان هم تباه شده است.
 
شهریاری با اشاره به سخن عده ای که سران فتنه را دلسوزان انقلاب معرفی می کنند، گفت: دقیقاً جنس دلسوزی آنان همانند دلسوزی زبیر، طلحه و همه ی کسانی که دست و پا و پیشانی آنها در عبادت پینه بسته بود و در پایان عاشورای 88 همانند داعش، به خیمه و خرگاه امام حسین (ع) حمله بردند و حرمت شکنی را به اوج خود رساندند.
 
وی عنوان کرد: اگر به تاریخ انقلاب و اسلام معتقد بودند و گردش کوتاهی در آن می نمودند، به خوبی می دیدند که بساط بنی امیه زمانی جمع شد که در کربلا و در حق آن امام شهید بی حرمتی را به اوج خود رسانده بودند و با آتش زدن خیمه ها، اهل بیت رسول الله (ص) را آواره کردند.
 
مسئول بسیج دانشجویی خوزستان تاکید کرد: آتش زدن خیام حسین بن علی (ع) در سال 88، باعث جمع شدن فتنه ی برانداز انقلاب اسلامی در آن سال شد
ارسال نظرات