خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

حماسه نهم دی، اقتدار نظام اسلامی را افزون تر کرد‎

خبرگزاری بسیج: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آئین بزرگداشت حماسه نهم دی در مسجد جامع مراغه، گفت: حماسه نهم دی، قدرت و اقتدار نظام اسلامی را افزون تر کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۲۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، افزود: حضور آحاد ملت ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی خنثی کننده توطئه های شوم دشمنان برای ضربه زدن به ولایت و نظام اسلامی بود.
وی اظهار کرد: با توجه به خنثی شدن توطئه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی در نهم دی سال 88، عده ای درصدد خاموش کردن و از یاد بردن این حماسه بزرگ مردمی هستند.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» امام راحل، یادآوری کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، ایران بر این شعار تمرکز و اهداف انقلاب را بر اساس آن انجام داده که موجب تضعیف جبهه های دشمنان شده است.
وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی با عمل به این شعار، مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و در بسیاری از کشورهای آزادیخواه نفوذ کرده، به طوری که امروز حزب الله یک قدرت تعیین کننده در منطقه است.
این مقام مسئول با توجه به تحولات منطقه، بیان داشت: امروز به منظور مقابله با انقلاب اسلامی ایران، دشمنان جنگ را در خیابان های کشور سوریه طرح ریزی کرده و به دنبال زدن خاکریز انقلاب در کشورهای آزادیخواه از جمله سوریه، عراق و یمن هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این آیین، گفت: حماسه نهم دی، خط بطلانی بر اندیشه ها و تفکرات غرب گرایانه و براندازانه عده ای فتنه گر و حامیان آنها و ساکتین فتنه بود.
حجت الاسلام فیضی زاده تصریح کرد: مهمترین نقشه فتنه گران برای ضربه زدن به نظام، اسلام و ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی آن در این حماسه به پشتوانه مردمی شکست سختی خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار