همزمان با هفته وحدت:

بازديد شهردار از مركز نگهداري معلولين و سالمندان

در آستانه ميلاد مسعود حضرت رسول اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) شهردار و رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان از مركز نگهداري معلولين و سالمندان بازديد كردند.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۱۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در بازديد با تقدير و تشكر از زحمات مسئولان و كاركنان اين مركز گفت: كارهاي بزرگي در اين مركز انجام شده است.

حبيب يگانه افزود: اعتبارات دولتي محدوديت‌هاي خاص خود را دارد و خيرين مي‌توانند در اين عرصه نقش فعالي داشته باشند همان طور كه كارهاي انجام شده توسط در اين مركز ملموس است.

گفتی است، در اين مراسم لباس گرمكن به تعداد مددجويان و يك دستگاه چرخ خياطي صنعتي براي آموزش مددجويان اين مركز از طرف شهرداري زنجان اهدا شد.

لازم به ذکر است، در اين مركز علاوه بر دارودرماني با برگزاري كلاس‌هاي مختلف از جمله فرشبافي، گليم بافي، معرق كاري، چرم دوزي، ورزش صبحگاهي، كنترل بهداشتي باغباني و غيره كاردرماني نيز انجام مي‌شود.

اين مركز داراي 30 پرسنل است كه داراي دو بخش مردان و زنان است و هر بخش داراي يك اتاق كاردرماني است و مددجويان دوره‌ها و كلاس‌هاي آموزشي را در اين اتاق آموزش مي‌بينند.

مركز نگهداري معلولين و سالمندان زنجان داراي يك گلخانه است و به گفته مسئولان اين مركز اين گلخانه توسط مددجويان اداره مي‌شود چرا كه به كار كردن در آن علاقه دارند.

اكثر قشر آسيب پذير جامعه در اين مركز نگهداري مي‌شوند و كل استان را تحت پوشش دارد.

تعداد اندكي از اين افراد بعد از مدتي مي‌توانند به جامعه برگردند.

در اين بازديد سعيد خدادادي رئيس شوراي اسلامي استان و پريسا شعباني رئیس کمیته مناسب سازی معابر و اماکن شهری شورای اسلامی شهر زنجان و معاونين و مديران شهرداري زنجان حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار