همزمان با هفته بصیرت و گرامیداشت 9 دی، مجمع استانی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۱۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با زاد روز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع)هفته بصیرت و گرامیداشت 9 دی، مجمع استانی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با حضور مسئولین و مهندسین کشاورزی و خانواده هایشان در سالن آمفی تئاتر دانشکده ملاصدرای یزد برگزار شد.

در این مراسم، غلامحسین دشتی، رئیس مرکز هم اندیشی و راهبردی بسیج اقشار استان یزد، ضمن تبریک ولادت پیامبر اعظم (ص) و پیشوای ششم شیعیان، گفت: 17 ربیع الاول در واقع استثنایی ترین حادثه تاریخ است که دیگر تکرار نشده است.

وی با اشاره به اینکه کل آفرینش، یک حقیقت احمدی(ص) بیشتر نیست که قله افتخار ماست، اظهار داشت: زندگی یعنی ظهور حضرت احمدی در وجود ما که این مهم باید در فضای فرهنگی کشور و خانواده های ما تجلی نماید.

دشتی همچنین ضمن بیان سخنانی پیرامون مجمع بسیج، خاطر نشان کرد: فلسفه تشکیل مجمع، اندیشه ورزی و پژوهش همه خردمندان و فرهیختگان در جهت پیشبرد اهداف کشور و نظام اسلامی است.

رئیس مرکز هم اندیشی و راهبردی بسیج اقشار استان یزد با مطرح نمودن سوالاتی از مهندسین حاضر در جلسه، سخنان خود را پایان داد.

همچنین در این همایش، دکتر غفوری، رئیس کارگروه فرهنگی سیاسی شورای بسیج اقشار یزد در رابطه با سواد رسانه ای و شیعه انگلیسی، مطالبی ارائه نمود.

هنرنمایی گروه سرود عاشقان ولایت، مدیحه سرایی و برپایی کلاس کار با کودکان در حاشیه مراسم از دیگر برنامه های این نشست یک روزه بود.

این همایش با اقامه نماز ظهر و عصر و ناهار در فضای گرم و صمیمانه خانوادگی به کار خود پایان داد.


ارسال نظرات