فرمانده حوزه سه ثارالله عقدا حفظ صورت و ساختار ظاهری نظام و تغییر سیرت را مهمترین هدف دشمن از نفوذ دانست و گفت: استکبار جهانی در پی تغییر ماهیت و هویت انقلابی و اسلامی از درون با استفاده از عناصر و گروههای مرعوب و واداده داخلی است.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۰۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

فرمانده حوزه سه ثارالله عقدا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا گفت: هم اکنون پیچیده ترین و خطرناک ترین حربه و رویکرد دشمن نفوذ در درون و در نهایت استحاله و فروپاشی خزنده و تدریجی انقلاب اسلامی می باشد.

سروان پاسدار مصطفی شاکری گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در طول 37 سال حیات پر برکت انقلاب اسلامی ایران از تمامی راهبردها برای براندازی استفاده کرده است به طوری که بحق از سوی امام خمینی (ره) شیطان بزرگ لقب گرفت و تمامی حیله های شیطانی خود را برای سقوط نظام جمهوری اسلامی بکار بست اما نه تنها نتیجه مطلوب نگرفته بلکه جمهوری اسلامی از قدرت و الهام بخشی و اقتدار بیشتری برخوردار گردیده است.

وی با برشمردن علت ها و عوامل انتخاب راهبرد نفوذ از سوی استکبار جهانی افزود: دشمن ناکام اینک روش براندازی را بطور موقت و به عنوان یک تاکتیک مقطعی تغییر داده و راهبرد تعامل گرایی را در پیش گرفته است و در این راهبرد به نفوذ در لایه ها و سطوح مختلف نظام جمهوری اسلامی امید بسته است.

فرمانده حوزه سه ثارالله، حفظ صورت و ساختار ظاهری نظام و تغییر سیرت را مهمترین هدف دشمن از نفوذ دانست و گفت: استکبار جهانی در پی تغییر ماهیت و هویت انقلابی و اسلامی از درون با استفاده از عناصر و گروههای مرعوب و واداده داخلی است.

پاسدار شاکری تصریح کرد: تاکنون طرف های آمریکایی از ناحیه قطع رابطه و خشونت و حتی تحریم نتوانسته انقلاب اسلامی را مهار و مدیریت کند و هم اکنون اتاق های فکر و اندیشکده ها و نخبگان غربی در این رابطه به نوعی اجماع نسبی رسیده اند که با برقراری مذاکره و رابطه می توان اطلاعات لازم را نسبت جمهوری اسلامی ایران بدست آورد و در یک پروسه زمانی آن را ساقط نمود.

وی در پایان به تبعات فتنه 88 در داخل و خارج نیز اشاره کرد و گفت: قطعاً فتنه 88 خسارات مادي، معنوي و حيثیتي زيادي براي نظام و كشورمان چه در داخل و چه در سطح بين‌الملل به همراه داشته است، فتنه‌اي كه اگربه ثمر می رسید امروز دیگر نیازی به داعشی ها و تکفیری ها نبود ؛ اما اين فتنه، همانگونه که اشاره شد، ضمن اينكه ذائقه مردم و دلسوزان انقلاب را تلخ كرد، باعث تحميل خسارات زيادي اعم از سياسي، اقتصادي، مادي و معنوي براي كشورمان در داخل و خارج شد.

ارسال نظرات