امام جمعه هرات در همایش بزرگ 9 دی؛

مردم همیشه در صحنه،نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند

حجت الاسلام جعفری در همایش بزرگ 9 در ماه گفت: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز ۹ دی با حضور پرشور و مقتدر خود تمام نقشه‌های دشمنان را از بین بردند و اثبات کردند که هرگز دست از آرمان‌های این نظام برنخواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۹۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرگرد حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن خیر مقدم به حضار در مراسم با اشاره به حماسه نهم دیماه اظهار داشت: زماني که رهبر معظم انقلاب با بصيرت و آگاهي توطئه دشمن را براي مردم برملا کرد و زماني که مردم شرايط را با هدايت‌ها و راهنمايي‌هاي رهبر معظم انقلاب به درستي درک کردند ديگر نتوانستند تحمل کنند و به صورت خودجوش به صحنه آمدند و دست رد به سينه دشمن زدند.

وی گفت:حماسه ۹ دي را مي‌توان به عبارتي پيروزي ملت ايران در يک امتحان بزرگ و شکست مفتضحانه دشمن و عوامل داخلي دشمن نام نهاد.

سرگرد آزادی نژاد همچنین خاطر نشان کرد: 9 دي در حقيقت روز بصيرت و آگاهي ملتي است که قبل از پيروزي انقلاب همراه امام بودند و در ادامه راه انقلاب همواره بيعت و وفاداري‌شان نسبت به رهبرمعظم انقلاب را اثبات کرده‌اند.

در ادامه نیز حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات طی سخنانی ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت حماسه 9 دی ماه اشاره ای به این حماسه بزرگ کرد و افزود:9 دی نشان از بیداری و بصیرت ملتی داشت که با تمام وجود در مقابل توطئه ها، فتنه ها و تهدیدات خارجی و دشمنان نظام و انقلاب ایستادند وآنجا که خطری را متوجه کشور، نظام و رهبر و مولایشان ببینند در صحنه حاضرند و در دفاع از آرمانهای امام و انقلاب و رهبری تا پای جان ایستاده اند.

وی اظهار کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز ۹ دی با حضور پرشور و مقتدر خود تمام نقشه‌های دشمنان را از بین بردند و اثبات کردند که هرگز دست از آرمان‌های این نظام برنخواهند داشت.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: در فتنه ۸۸ فتنه‌گران با ایجاد چالش، اصل و موجودیت نظام را هدف گرفته بودند، ‌اما درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم این اجازه را به دشمنان نداد و آنان را در رسیدن به اهدافشان مأیوس کرد.

امام جمعه هرات همچنین با تأکید بر اینکه هدایت‌های مقام معظم رهبری سبب شد که دشمنان از رسیدن به اهداف شومشان بازبمانند، تأکید کرد: نقش ولایت فقیه در مواجهه با فتنه ۸۸ باید به نسل‌های بعدی انتقال یابد.

جعفری در پایان تصریح کرد: البته دشمن همچنان در کمین است و هر لحظه با برنامه‌ریزی‌های گوناگون قصد ضربه زدن به این انقلاب را دارد.

گفتنی است: سرودن شعر در خصوص 9 دی توسط مجری برنامه سرگرد پاسدار محمد مهرجردی و همچنین توسط یکی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار