جانشین فرمانده سپاه استان البرز در راهپیمایی 9 دی شهرستان فردیس؛
سردار مولایی گفت: دشمن تمامی گروه های ضد انقلاب در مقابله با نظام اسلامی بسیج کرده بود و سناریوی سنگینی برای کشور دیده بود و تمامی اقدامات خود را نیز جهت ضربه به انقلاب اسلامی انجام داد.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۸۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی در راهپیمایی نه دی که صبح امروز از فلکه دوم تا فلکه چهارم فردیس برگزاری شد ، کشتار شیعیان توسط داعش را محکوم کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام به اسم خدا و در زیر پرچم محمدرسول الله (ص) دست به کشتار مردم مظلوم می زنند.

وی افزود: این در حالیست که بسیاری از شیعیان در افغانستان ، پاکستان، لیبی و نیجریه کشته می شوند ولی ابراز ناراحتی با کشور فرانسه صورت می گیرد.

جانشین فرمانده سپاه البرز مسلمانی که به اسم حضرت محمد(ص) انسان کشی می کند را غیر قابل احترام عنوان کرد و گفت: بسیاری به عنوان شیعه لندنی دست به قمی زنی در روز عاشورا می زنند و دشمن نیز از این صحنه ها سواستفاده می کند و چهره مسلمان را چهره ای خشن و بی رحم نشان داده و حیثیت اسلام را خدشه دار می کنند.

وی جلوگیری از زنده نگه داشتن حماسه نه دی را از اهداف برخی افراد سودجو در کشور دانست و عنوان کرد: از آنجایی که این فتنه با سازماندهی قبلی صورت گرفته بود و از جمله اهداف دشمن علیه کشور بوده است باید این روز همه ساله گرامی داشته شود.

سردار مولایی خاطر نشان کرد: دشمن در قالب شش گروه به پیش آمد که مراکز مطالعاتی، سیاستمداران، کشورهای هم پیمان، رسانه و فضای مجازی، دفاتر شرکت های منطقه ای و عوامل میدانی شمار این گروه هاست.

وی با طرح این موضوع که دشمن تمامی گروه های ضد انقلاب در مقابله با نظام اسلامی بسیج کرده بود گفت: دشمن سناریوی سنگینی برای کشور دیده بود و تمامی اقدامات خود را نیز جهت ضربه به انقلاب اسلامی انجام داد.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز به معنای فتنه در قرآن نیز اشاره ای داشت و گفت: فتنه در قرآن به معنای آزمایش است که بسیاری از افراد در این فتنه رد شدند ومردم نیز حرکتی بزرگ را در نه دی انجام دادند.

وی در پایان گفت: هدف دشمن بر زمین زدن انقلاب اسلامی است ولی بداند ملت ایران با پشتیانی از رهبری از نظام اسلامی دفاع می کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها