خبرهای داغ:
سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 9 دی اعلام کرده است: 9 دی 88 پیامی جز پایبندی همیشگی به ارزشهای دینی و عاشورای حسینی، نفی سلطه جویان و پیروی از امام شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل ولایت فقیه، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۷۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن یوم الله 9 دی ماه اعلام کرده است: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مملو است از فراز و نشیب‌هایی که لحظه لحظه آن در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی ماندگار خاهد ماند.

در این بیانیه با بیان اینکه دوران پر از درد و افتخار انقلاب اسلامی و رشادتهای دوران دفاع 8ساله و دلاوریهای جوانان بصیرمان در تسخیر لانه جاسوسی امریکا و پیشرفتهای بعد آن از جمله پیشرفتهای هسته ای و در زمینه های دارویی و... نمونه های بارزی هستند، ابراز شده است: اما در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که سیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که هربار با رهبری مدبرانه علی زمانمان امام خامنه ای ناکام مانده است.

در این بیانیه اضافه شده است: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 از دیگر ترفندهایی بودکه معاندان و مغروضان سعی در اجرایی کردن آن داشتند که البته با بصیرت و هوشیاری ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9دی ماه 88 نقش بر آب شد.

سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در بیانیه نهم دی ماه خود با اشاره به اینکه این حادثه فراموش نشدنی در حالی اتفاق افتاد که فتنه گران داخلی با هدایت مستقیم استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و انگلیس تلاش داشتند تا فضای کشور را غبارآلود و مرز بین حق و باطل را کمرنگ کرده و مردمرا نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنن، خاطرنشان کرده است: این ابلهان غافل از آن بودند که ملتی که با حسین بن علی و قیام خونین عاشورا عهد بسته اند ظلم و فته ری را تحمل نمی کنند و همان موج عاشورایی، حماسه ای عظیم را خلق می کند.

ادامه این بیانیه حاکیست: 9 دی 88 پیامی جز پایبندی همیشگی به ارزشهای دینی و عاشورای حسینی، نفی سلطه جویان و پیروی از امام شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل ولایت فقیه، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود.

در این بیانیه با بیان اینکه9 دی تجلی بصیرت و اعتقاد به آرمان هایی بود که در عرصه دفاع مقدس به ظهور رسیده بود و اینک در 9 دی ماه بار دیگر تجدید می شد، تصریح شده است: بسیج دانش آموزی استان قم در سالگرد این واقعه عظیم پاسداشت یوم الله 9دی بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی ایران و حراست از ارزشهای دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید کرده و از جوانان عاشورایی می خواهد که باصیرت افزایی خود در راستای پیشرفت اهداف انقلاب قدم بردارند.

همچنین خطاب به همه جوانان حق جو در سراسر جهان ندا می دهد به فرموده رهبر عزیزمان، هوشیار باشید که آنچه را که که شما را از آن می ترسانند چیست و چه ماهیتی دارد؟

آنچه را که سرکردگان شما با تبلیغات منفی از اسلام می گویند آیا واقعیت دارد یا نه؟

امروز بصیرت اهرم حرکتی است تا شما بتوانید حق را تشخیص دهید و لااقل با تحقیق و بصیرت آگاه شوید که آنچه را که از تعالیم و آموزه های پیامبر اسلام برایتان می گویند واقعیت دارد یا نه؟

امروز بصیرت وسیله نجاتی برای همگان است، چرا که مغرضان، مخالفان و منفعت طلبان در صددند که وقایع و تفکرات جهانیان را به سوی اهداف خود منحرف و حق را ناحق نشان دهند تا تمام اذهان را به سمت و سوی خود پیش برند.

و شما جوانان که حس حقیقت جویی در قلبه هایتان زنده تر است را خطاب قرار می دهیم که با بصیرت به دنبال شناخت اسلام، از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اول آن باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها