فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در سنندج؛
سردار رجبی با بیان اینکه خط ولایت چراغ روشن امت اسلامی و ملت مسلمان ایران است؛ گفت: حماسه 9دی‌ رفراندوم ملی در دفاع از انقلاب و رهبری بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۳۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در اجتماع بزرگ مردم سنندج به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در سالن آزادی این شهرستان در جمع پرشور مردم ضمن گرامیداشت نام و یاد هزار شهید پیشمرگ مسلمان کرد و 5 هزار و 430 شهید گلگون کفن انصار در استان کردستان اظهار داشت: در این خجسته ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته وحدت با برپایی چنین مراسم باشکوهی حماسه نهم دی ماه را گرامی میداریم.

وی گفت: بصیرت و دشمن شناسی مردمی که در تمامی عرصه ها حماسه ساز هستند در حماسه نهم دی نیز موجب دفاع از انقلاب و ارزش ها شد و مردم بصیر و بیدار ایران اسلامی صحنه را خالی نگذاشتند و همانند همیشه به میدان آمدند و بساط فتنه گران را در هم پیچیدند.

وی با بیان اینکه بروز هر فتنه ای نیازمند زمینه هایی است؛ افزود: فتنه 88 نیز با ایجاد زمینه هایی موجب اقدامات دشمن شد؛ یکی از آنها غفلت ورزیدن از دشمن است.

سردار رجبی ادامه داد: چون انقلاب اسلامی و برپایی اسلام و ارزش های اسلامی با خواسته های استکبار در تضاد است و بر خلاف میل انها است، در صدد نابودی ارزش های اسلام و انقلاب هستند، انقلاب اسلامی که با پیروزی خود در جهان توازن قدرت را در منطقه و جهان برهم ریخت و دشمن از همان ابتدا به دنبال نابودی آن بود.

وی گفت: استکبار از همان ابتدا با توطئه های گوناگون از جمله جنگ؛ترور؛کودتا؛ توطئه های قومی، تحریم و..بر علیه انقلاب اسلامی اقدام کرد و غفلت ورزیدن از دشمن در انتخابات 88 موجب فراهم ساختن زمینه برای توطئه، دشمنی دشمنان گردید.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی تا زمانی که این ملت به ارزش‌های اسلامی پایبند و دنبال تحقق و گسترش آن در جهان باشند با ما دشمنی خواهد کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در ادامه دور شدن از خط ولایت را از دیگر عوامل بروز فتنه در جوامع اسلامی عنوان کرد و گفت: خط ولایت چراغ روشن امت اسلامی و ملت مسلمان ایران است.

رجبی بیان داشت: فتنه 88 برایند همه دشمنی های و توطئه های ناکام مانده دشمن از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بود که به برکت وجود ولایت و حضور مردم همیشه در صحنه از میان رفت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: هر کشوری در معرض دو نوع تهدید داخلی و خارجی است و آنچه که دیگران را خارج از کشور به طمع می اندازد؛ تهدید و فتنه داخلی است.

وی افزود: در فتنه 88 ایادی وابسته به استکبار زمینه را برای دخالت و توطئه استکبار فراهم کردند، در زمان انتخابات 88 عظمت مشارکت مردم از طریق رسانه‌های مختلف مخابره شد، دوستداران نظام خوشحال و ابرقدرت‌های جهانی به عظمت ملت ایران اعتراف کردند.

وی گفت: حماسه حضور ملت ایران در انتخابات 88 یک کار سیاسی در طراز جهانی بود اما فتنه گران این عظمت را با مخدوش کردن انتخابات به باد دادند و خشم آنان را به خوشحالی تبدیل کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس خاطر نشان کرد:قانون‌گریزی یکی دیگر از مشخصات فتنه 88 و از عوامل فراهم آمدن توطئه دشمنان بود و آنهایی که قانون را بعد از انتخابات زیرپا گذاشتند در روزهای قبل از انتخابات مبنا را قانون می دانستند و اما زمانی که انتخابات برخلاف میلشان شد در حالی که دعوت به تبعیت از قانون شدند آن را رعایت نکردند.

رجبی اظهار داشت: فتنه 88 در تراز براندازی یک کشور بود و استکبار جهانی از بانیان فتنه‌ بود و به آن دلخوش کرده بود و ساده‌لوحی سران فتنه که به اردوگاه دشمن دلخوش کرده بودند موجب شد، نصایح رهبری را نشنیده گرفته و آنگونه که نباید اقدام کنند.

وی افزود: این فتنه خسارت های زیادی را برای نظام در پی داشت که تشویش اذهان عمومی، امیدواری دشمنان اسلام؛ افزایش شدت تحریم ها، افزایش فشارها و دشمنی های دشمنان و.. از جمله آن بود اما حرکت عظیم اهلی و حماسی مردم در طراز انقلاب اسلامی در نهم دی ماه 88 تمامی امیدهای دشمنان و دست‌نشانده‌های آنان را نقش برآب کرد و تودهنی محکمی به کسانی بود که خیال براندازی نظام را در سر داشتند.

سردار رجبی در ادامه بیان داشت: حماسه نهم دی‌ماه 88 در واقع یک رفراندوم ملی در دفاع از انقلاب و رهبری بود و امروزه حقانیت جمهوری اسلامی ایران بیشتر از گذشته برای جهانیان آشکار شده است.

وی گفت: حماسه 9 دیماه برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که به یادگار ماند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در پایان با بیان اینکه کسانی که امروز در این مراسم حضور دارند از جنس کسانی هستند که حماسه بزرگ 9 دی‌ماه 88 را خلق کردند به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: آحاد مردم استان همانند گذشته با شرکت در انتخابات حماسه بزرگ و در طراز انقلاب اسلامی خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات