خبرهای داغ:
با حضور علما، حوزویان، بسیجیان و مردم قم؛
تجمع عظیم سالروز حماسه 9 دی با حضور علما، اساتید، حوزویان و اقشار مختلف مردم و با سخنرانی آیت الله علم الهدی در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۲۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تجمع عظیم طلاب و روحانیان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی با حضور نمایندگان بیوت مراجع، اساتید سطوح عالی و خارج و اقشار مختلف مردم در مدرسه فیضیه برگزار شد.

در این تجمع عظیم چهره های شاخصی همچون آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، آیت الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، حجت الاسلام احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم، حجت الاسلام ملکااز اعضایدفتر مقام معظم رهبری در قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین و نمایندگان مجلس خبرگان و مسؤولان استانی نیز حضور داشتند.

سخنران این مراسم آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینک ه به همان اندازه که فتنه 88 مانور ریزش ها بود حماسه 9 دی مانور رویش ها بود اظهار داشت: خداوند متعال در این حماسه قدرت خویش را با تجلی مقام ولایت و رهبری در برابر فتنه شیطانی دشمنان اسلام در فرو ریختن عناصر انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: جریان فتنه 88 پرده از سیمای خیلی از عناصر برداشت و واقعیت ها را مشخص کرد و نشان داد حتی کسانی که در حوزه مبارزات قبل و بعد از انقلاب از افراد کلیدی شناخته می شدند چهره واقعی آنها چیست و در برابر این افراد کسانی بودند که صراط مستقیم را تشخیص داده و پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کردند.

مرجع تقلیدی که به خاطر گردهمایی 9دی درس خود را تعطیل کرد

بر اساس گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی که در زمان فتنه نیز مواضعی صریح، انقلابی و شجاعانه در دفاع از ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و همچنین مقابله با فتنه گران و افشای ماهیت و مقاصد شوم شان اتخاذ کرده بود، امروز به دلیل همزمانی جلسه درس خود با برگزاری گردهمایی علما، طلاب و حوزویان در سالروز حماسه 9دی، جلسه درس خارجش را تعطیل کرد تا طلاب و شاگردانش بتوانند در این برنامه شرکت کنند.

همچنین شمار دیگری از اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم دروس خود را در ساعت برگزاری گردهمایی 9دی(10 و سی دقیقه)تعطیل کردند./

ارسال نظرات