نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه گفت: استکبار جهانی با برنامه ریزی برای عروسک های خیمه شب بازی خودشان انتخابات را بهانه انتقام جویی قرارداده بودند، لذا بعضی از افراد بی بصیرت و بی هویت سوژه شدند!
کد خبر: ۸۶۱۳۶۰۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: نماینده پنج شهر استان یزد گفت: نهم دی بازتاب عشق مردم به اهل بیت ،امام حسین(ع)، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ،ولایت فقیه است و این ارزشها می رساند که مردم حاضرشدند باهمه وجود به صحنه وارد شوند و در مقابل همه دسیسه بازان خود باخته وابسته به غرب بایستند وطوری آنها را طوری خاموش کنند که اصلا وجود نداشتند.

وی افزود: نهم  دی بازتاب همه ارزشهایی است که در دل شیعه  از زمان عاشورا تاکنون نهفته  شده بود ودرمقابل کسانی ایستادند که نه دین و نه ایمان داشتند ونه نظام راقبول داشتند ونه می خواستند این نظام ارزشمند برخواسته ازخون شهیدان درهمه قرون اسلامی ازگذشته تابه حال به نتیجه برسد.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده تصریح کرد: استکبارجهانی  بهمراه عروسک های خیمه شب بازی خودشان برنامه ریزی کرده بودند وانتخابات را بهانه انتقام جویی قرارداده بودند و لذا بعضی از افراد بی بصیرت وبی هویت سوژه شدند برای اینکه استکبارجهانی بخواهد توطئه های خود رابرنظام جمهوری اسلامی ایران به خیال براندازی اعمال کنند و بالاترین مسبب ایجاد آن آمریکای جنایتکار و انگلیس حیله گربود.

وی اذعان کرد: عامل زیربنایی وروبنایی دارد. درعامل روبنایی متاسفانه کسانی بودند که شعارتقلب را سوژه کردند وآنها وسیله ایجاد آن بودند ولی عامل زیربنایی وزیرساخت آن توطئه ها ودسیسه هایی بود که ازقبل انجام داده بودند و به بهانه انتخابات  و افراد بی بصیرت ورود ونفوذ کرد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه نهم دی پیام های زیادی داشت ابراز کرد: مهم ترین پیام آن این است که نمی توان با این نظام شوخی کرد وبا ولایت ورهبری وارزشهای دینی درافتاد وهرکس می خواهد با این ارزشها درافتد تنهاترین چیزی که نصیبش می شود این است که ریشه کن ونابود می شود.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده اظهار کرد: عامل نفوذ که صد درصد همین عوامل نفوذی بودند که آمدند فضاسازی کردند ونقش مهمی درشکل گیری این فتنه داشتند وتوانستند ازبیرون صحنه به نفع جریان استکباری بهره برداری وتوطئه کنند ومقام معظم رهبری شدیدا ازعوامل نفوذی مردم راپرهیزمی دارند چون عوامل نفوذی بسیار خطرناک هستند.

وی با اشاره به نقش بسیج و سپاه در برابر فتنه نفوذ سال88 ادامه داد: بسیج وسپاه  نقش کلیدی را درجمع آوری فتنه ایجاد کرداگرسپاه وبسیج نبود ما ضربه محکم ومهلکی خورده بودیم که حرکت بصیرت گونه سپاه وبسیج توانست نظام را ازتوطئه هایی که درجهت براندازی برنامه ریزی کرده بودند نجات دهد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس عنوان کرد: تبعات آن این بود که تا اندازه ای هیمنه نظام راتضعیف کرد وباعث شد که آن اقتداری راکه داشتیم تا اندازه ای خدشه دارکندکه مجددا این جریان بازسازی شد وامیدواریم درآینده این قدرت به وسیله رهنمودهای مقام معظم رهبری وان شاالله تبعیت دولت ازاین رهنمودها به جایگاه خود برگردد.

وی در خصوص شکل گیری نفوذ جریانی تصریح کرد: نفوذ جریانی وقتی دیپلماسی  کشورتضعیف شود وراههای نفوذ بازبماند مطمئنا کسانی که دنبال توظئه هستند زمینه سازی وفضاسازی روبرنامه ریزی می کنند تا اینکه ضربه خود را بزنند.نفوذ جریانی شاید با ریتم خاصی به صحنه نیاید ولی می تواند ازعوامل موجود بهره برداری کند .ازکسانی که سست هستند،خاکستری هستند وکسانی که واقعا بصیرت ندارندعمق نگر و دوراندیش نیستند استفاده می کند.

زارع زاده با اشاره به شرایط حوزه انتخابی شما در زمان فتنه ابراز کرد: درحوزه انتخابیه بنده مردمی مومن متدین انقلابی ولایتی حزب اللهی وبا بصیرت هستند ومردمی که حق وباطل رابه خوبی تشخیص می دهند وکسانی که درزمان جنگ وبحران هاهمیشه حضورداشتند ودقیقا مسائل را تشخیص دادند وهیچگونه آثارسوئی ازجریان فتنه درحوزه انتخابیه نداشتیم وهمه تابع مقام معظم رهبری وولایت فقیه هستند و این ازنقاط ارزشی ومثبت حوزه انتخابیه ما است  که به آن افتخارمی کنم .

وی در پایان افزود: امروزشرایط استان وشهرستان درحوزه نفوذ را مصون می دانم چون استان یزد مردمی متدین ونفوذ ناپذیرند وحوزه ما درهمه آنها استثناست.

 

ارسال نظرات