صفارهرندی مطرح کرد

تلاش دشمن برای راهیابی افراد نفوذی به مجلس

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تلاش دشمن برای راهیابی افراد نفوذی به مجلس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۰۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدحسین صفارهرندی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مصلای نماز جمعه بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: تا زمانی که روحانیت حکیم و بیدار در کنار مردم است این نهضت و این نظام آسیب‌ناپذیر خواهد بود.

وی بیان کرد: در مورد 9 دی به‌جز تعبیر حماسه، موضوع دیگری را نمی‌توان در مورد آن رویداد عنوان کرد چراکه برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به راهپیمایی مردم تهران در عاشورای سال 57 تصریح کرد: 9 دی شبیه‌ترین راهپیمایی پس از انقلاب به راهپیمایی عاشورای سال 57 در تهران است اما یک فرق جدی این دو راهپیمایی داشتند.

صفارهرندی اضافه کرد: در راهپیمایی عاشورای سال 57 شاهد حضور قشرها و گروه‌های مختلف سیاسی اعم از انقلابی، مجاهدین، سکولار و ... بودیم و همه یک وجه مشترک داشتند و آن این بود که رژیم پهلوی باید سرنگون شود.

وی بیان کرد: 9 دی دست‌کمی از راهپیمایی عاشورای 57 نداشت و واقعه‌ای خارج از همه پیش‌بینی‌ها بود کسانی که در 9 دی به میدان آمدند چند پرچم در دست نداشتند بلکه با یک پرچم برای وفاداری به امام حسین (ع)، ابراز وفاداری به انقلابی که بنام خدا برپا شده بود و برای اعلام همبستگی با نظام اسلامی، امام (ره) و پیشوای خود به صحنه آمدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه 9 دی روز خدا، پیغمبر(ص) و نائب امام زمان(عج) شد، اظهار داشت: 9 دی روز ابراز وفاداری به ارزش‌های الهی بود.

وی با بیان اینکه باطن 9 دی، مشکل توهم در کشور را حل کرد، افزود: یکی از مشکلات کشور در ایام فتنه مسئله توهم برخی خواص بود که با حماسه مردم در 9 دی، آن توهم برطرف شد اما داستان توهم همچنان ادامه دارد و باز هم زنده می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: در ایام فتنه همین آقایی که با لجاجتش اسباب فتنه را فراهم کرد دچار توهم خودبزرگ‌بینی شده بود، در حالی‌ که جایگاه خوبی نزد رهبر معظم انقلاب داشت و به‌ عنوان مشاور سیاسی، مشاور پرونده هسته‌ای و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز بود.

وی با بیان اینکه نفوذ، فتنه و فتنه‌ها را به وجود می‌آورد و قائم‌مقام رهبری را از صدر به زیر می‌کشد، بیان داشت: دشمنی آیت‌الله منتظری با رژیم صهیونیستی انکارناپذیر بود اما چه می‌شود که رادیو اسرائیل استفتائات منتظری را پخش می‌کند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 9 دی روز تبیین مسائلی است که پرده از نفوذ بر می‌دارد، شور مردم در 9 دی لازم بود اما پشت آن یک شعور گسترده به جامعه باید تزریق شود تا جامعه از افتادن در فتنه دور شود.

صفارهرندی در ادامه به انتخابات هفتم اسفندماه امسال نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هرساله یک انتخابات داشته‌ایم اکنون نیز با آرامش به استقبال انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی می‌رویم.

وی بیان کرد: انتخابات جایی است که احتمال می‌رود عناصر توهم‌زده‌ای که سوابق آنان در فتنه نیز دیده‌ شده چون می‌دانند فتنه و اقدام نظامی کارگر نیست وارد صحنه می‌شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قدرت نظامی ایران اظهار داشت: دشمن همچنان تظاهر به اینکه گزینه نظامی روی میز است می‌کند اما به گفته یکی از نظامیان آمریکایی اگر جنگی اتفاق بیفتد در نخستین ساعات جنگ با حدود 20 هزار کشته مواجه خواهند شد.

صفارهرندی گفت: دشمن به فکر گزینه نظامی نیست و می‌گویند نظام ایران را باید به دست کسانی که در درون نظام هستند آسیب‌پذیر کنیم که این کار آنان نیز در ادامه پروژه نفوذ است.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا چه کسانی وارد مجلس می‌شوند، اضافه کرد: امنیت کشور ما مدیون عمل مجاهدانه شهید نادر مهدوی (شهید شاخص سال 94 کشور) و یاران باوفایش است لذا نماینده مجلسی می‌خواهیم که بازتاب‌دهنده همین روحیه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات