معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع):
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: 9 دی متعلق به جناح و گروه خاصی نیست و هیچ گروهی نمی‌تواند این حرکت را مصادره کند.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۹۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سهراب انبارکی صبح امروز در یادواره حماسه 9 دی در محل تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه حماسه 9دی فتنه آینده فتنه‌گران را برملا کرد، اظهار داشت: حماسه 9دی حماسه‌ای پرشور و شعور بود که جوانان و مردم با بصیرت ایران اسلامی به‌وجود آوردند.

انبارکی با تاکید بر اینکه 9 دی متعلق به جناح و گروه خاصی نیست و هیچ گروهی نمی‌تواند این حرکت را مصادره کند، افزود: 9 دی متعلق به آحاد ملت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی بخشی از تاریخ اسلام و برگ زرینی از تاریخ معاصر شده است، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد 9 دی را از مردم جدا کند به ایران و جهان اسلام خیانت کرده است.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه برخی از خواص جامعه ننگشان است که اسم 9 دی بر زبان آورند و این جای تاسف دارد، ادامه داد: حضور گسترده جوانان و مردم در تجمعات 9 دی در محاسباتی که دشمنان داخلی و خارجی برای نظام دارند و به آن دل بسته‌اند بسیار موثر است.

انبارکی با تاکید بر اینکه فتنه 88 فتنه‌ای پیچیده بود، افزود: انقلاب اسلامی در آن سال یک جراحی سیاسی شد و این جراحی تبعاتی نیز برای ما داشت.

وی با اشاره به اینکه در جریان فتنه افرادی که چهره‌هایشان نقابی انقلابی داشت رو شد، تصریح کرد: اگر بصیرت مردم و فرمایشات روشنگرانه مقام معظم رهبری نبود معلوم نبود این سر فتنه به کجا برسد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: اگر فکر کنیم که فتنه‌های دشمنان در مقابله با نظام تمام شده است خیالی باطل است.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف ما با دشمنان گفتمانی است، افزود: گفتمان انقلابی اسلامی ما سراسر جهان را فرا گرفته به همین دلیل دشمنان برنمی‌تابند با این گفتمان کنار آیند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها