مسئول سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی با بصیرت، صبر و هوشیاری فتنه‌گران را به خوبی رصد کرده و به موقع جواب منفعت‌طلبان و مفسدین سیاسی را خواهند داد.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۹۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد رضایی صبح امروز در همایش تجلی 9 دی بسیجیان جامعه پزشکی بوشهر با تاکید بر اینکه در حال حاضر ما در شرایط ویژه‌ای قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: دشمنان به برکت حضور فرزندان انقلاب اسلامی در تحولات منطقه‌ای شکست‌های سنگینی متحمل شده‌اند لذا سعی دارند با استفاده از نفوذ بر انتخابات پیش‌رو تاثیرات ویژه‌ای داشته باشند.

مسئول سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه اگر اوباما و جان کری چندین بار اعلام می‌کنند ما به دنبال تقویت یک جریان سیاسی برای موفقیت در انتخابات پیش‌رو هستیم چه معنایی دارد، گفت: اینکه این جریان در مقابل یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا سکوت می‌کند چه معنایی دارد؟

رضایی با بیان اینکه برخی از مدعیان وطن‌پرستی متاسفانه حتی روحیه آزادگی خود را از دست داده‌اند، افزود: زیر پرچم استکبار ایستادن چیزی جزء ذلت و سرافکندگی در پی نخواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به حوادث فتنه 88، خاطرنشان کرد: در 21 خرداد سال 88 مایکل لدین در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز می‌گوید فردا در ایران انتخابات نخواهد بود بلکه یک انقلاب رنگی به وجود می‌آید، این نشان می‌دهد در درون عده‌ای در پازل نفوذ دشمن قرار گرفته بودند.

مسئول سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: آنهایی که دانسته در فتنه 88 نقش ایفا کردند و مدیریت این حرکت را بر عهده داشتند خط قرمز ما هستند.

رضایی تاکید کرد: برخی به فکر و خیال باطل فرو نروند که با توسل به سران فتنه می‌توانند خود را نگه داشته و به مطامع خود خواهند رسید.

وی با بیان اینکه شنیده می‌شود متاسفانه آقایی که بازداشتی فتنه 88 بود را مسئولیت دادند، بیان کرد: این تاثیر همان پروژه نفوذ از نوع تلاش دشمن برای ایجاد تغییر محاسباتی در ذهن‌ها و پاک کردن فتنه فتنه‌گران  سوابق تاریک و سیاه آنهاست.

مسئول سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: البته ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی با بصیرت، صبر و هوشیاری فتنه‌گران را به خوبی رصد کرده و به موقع جواب منفعت‌طلبان و مفسدین سیاسی خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه‌های آینده پیچیده‌تر و سخت‌تر خواهد بود،گفت: باید هوشیار باشیم که فتنه‌ها ادامه دارد چرا که دشمن نمی‌تواند بدون فتنه‌گری به نیات خود برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات