خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: طرح صالحین که بسیاری از جوانان و نوجوانان را در خود جای داده است به تفسیر قرآن توجه ویژه دارد، اساتید قرآنی می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۸۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی در مراسم افتتاحیه نخستین همایش دانش‌آموختگان مرکز آموزشی تفسیر و علوم قرآن که در سالن همایش‌های رسول اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه در مراحل نخست با تکیه بر مبانی قرآن و مکتب اهل بیت(ع) شکل گرفته است، اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس از هر فرصتی برای فراگیری آموزه‌های قرآن استفاده می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج تاکنون اقدامات بسیاری در راستای گسترش آموزه‌های قرآنی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، گفت: اجرای طرح «نور مبین» با هدف تفسیر قرآن کریم برای پاسداران و سربازان سپاه استان قم در یک روز از هفته، بخشی از این اقدامات است که امیدواریم فارغ‌التحصیلان مرکز تخصصی آموزش تفسیر و علوم قرآن در این زمینه مشارکت‌های مناسبی داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم از برگزاری برنامه‌های قرآنی ویژه در ماه مبارک رمضان یاد کرد و گفت: طرح صالحین که بسیاری از جوانان و نوجوانان مساجد را در خود جای داده است به تفسیر قرآن کریم توجه ویژه دارد، بنابراین اساتید قرآنی می‌توانند در تامین بسترهای مورد نیاز این حلقه‌ها مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه طرح آموزش‌یار قرآن کریم با هدف تربیت مربیان قرآنی در میان پاسداران، در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: علاوه بر این طرح‌ها، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بسیاری برای خانواده بسیجیان و پاسداران در حال اجرا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها