فرمانده سپاه الغدیر در جمع فرماندهان بسیج ناحیه روح الله:
سردار فتوحی امروز در جمع بسیجیان ناحیه روح الله در خصوص توطئه های شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار مطالبی بیان فرمود.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۷۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: در این نشست که فرماندهان پایگاهها و مسئولین بسیجی حضور داشتند سردار فتوحی مطالبی در توطئه های در دست اقدام آمریکا بیان فرمود و گفت: این روزها در ادبیات و بیانات مقام معظم رهبری عناوینی چون پروژه نفوذ به وفور قابل مشاهده و پیگیری است در تاریخ 15 مهر ماه 1394 در جمع کارکنان نیروی دریایی فرمودند: مذاکره با آمریکا یعنی راه را باز کردن برای نفوذ در زمینه های اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و امنیتی.

 مشکل کنونی کشور به خاطر وجود آدمهای بعضاً بی خیال و یا بعضاً سهل اندیشی است که این واقعیات را نمی فهمند. در همین مذاکرات هسته ای، هر جا فرصت پیدا کردند یک نفوذی کردند.

فرمانده سپاه الغدیر در ادامه این سؤال را مطرح کرد و گفت: چرا آمریکا پروژه نفوذ را انتخاب و اجرا می کند؟ آمریکا می بایست با ایران با استراتژی برد برد تعامل برقرار کند؛ پس برای براندازی ایران طرح امریکا تنها از راه تعامل با ایران می باشد آن هم برد برد، امروز می بینیم استراتژی آمریکایی ها در برجام پیش گرفتند کاملا با مطالب استراتژی برد برد شباهت داشته است. از برنامه های نفوذ جلوگیری از استقلال کشور،تقویت شبکه حامیان غرب در داخل ایران، ایجاد دو دستگی در جامعه ایران، جلوگیری از نفوذ بین المللی ایران و جلوگیری از تبدیل شدن ایران به عنوان یک الگو جدید  نظامی سیاسی است.

وی در ادامه در خصوص تلاش آمریکا برای  نفوذ در سیاست های داخلی کشور که توسط دانشکده مرکز امنیت آمریکایی طراحی شده گفت: آمریکا سعی دارد شبکه حامیان غرب را در ایران فعال کند،که نتیجة آن بوجود آمدن تغییرات سیاسی و فرهنگی در ایران می باشد و همچنین با ایجاد دو دستگی یا دوگانه سازی و ایجاد شکاف و قلمداد کردن مخالفین به عنوان تند رو  گزاری در ایران صورت گیرد تا شعار مرگ بر آمریکا توسط رهبران ایران برداشته شود .

فرمانده سپاه الغدیر در ادامه افزود: انکار هولوکاست و تهدید اسرائیل به نابودی و دادن اسلحه به حزب الله که از نظر آمریکا و غرب تروریست هستند باعث شده که ایران از نظر جهانیان کشوری طرد شده باشد اوباما گفته است به محض چشم برداشتن ایران از اینها – ایران در جهان قدرت و نفوذ بیشتری پیدا خواهد کرد که چنین امری نیازمند تغییر در سیاست و رهبری در ایران دارد و جان کری در پاسخ به  سوال ریچارد هاس که آیا تا 15 سال دیگر ایران شکست میخورد گفت من نمیدانم تا 15 سال دیگر چه اتفاقی می افتد جز این که می دانم اتفاقات زیادی در کشور ها رخ خواهد داد.

سردار فتوحی در ادامه در خصوص اقدامات و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی عنوان کرد و گفت: به فضل خدا و به برکت هدایت ها ایران بزرگ اسلامی توانست در حالی که محاصره است؛ تمرکز جهانی را بشکند، میدان نبرد را تغییر دهد و نظم ساخته قدرت های بزرگ را به هم بریزد. امروز دریای سرخ، مدیترانه، کشور عراق، لبنان، سوریه، بحرین، که روزی در دست ایالات متحده امریکا و زیر سلطه امریکا بودند امروز دیگر از آمریکا نیست و زیر سلطه آمریکا نیست. امروز انقلاب از مرز ها عبور کرده است دنیای استکبار در حال از دست دادن جغرافیای سیاسی خود در جهان اسلام است موازنه در میدان به نفع ماست نظم منطقه به هم ریخته است. همه نگاه ها به ایران است که این در پرتو نور هدایت ولایت محقق یافته است. ما امروز مسیرآرزو های دشمن را سد کرده ایم. انقلاب سنگ در دست بچه های فلسطین رابه موشک تبدیل کرده است. شعار نیل تا فرات رژیم صهیونیستی را تبدیل به این کرده است که اسرائیل دنبال حفظ وضع خویش است. انقلاب اسلامی است که توانسته است روز به روز جبهه استکباری را به عقب وا دار کند.

همچنین وی در ادامه اینگونه شکستهای آمریکا را بر شمرد: شکست در تحریم ها، شکست در حمله نظامی به طبس، شکست در فتنه 88، شکست در جنگ نیابتی صدام علیه ما(استکبار جهانی علیه ما)،شکست در افغانستان،شکست در لشکر کشی به عراق،شکست در فلسطین، لبنان، غزه،شکست در سوریه ، عراق و یمن،آمریکایی ها میدان بزرگی از دست دادن جغرافیای سیاسی خاورمیانه، ترکیه سر دو راهی ،عربستان در باتلاق یمن،شکست در حمایت از داعش، آمریکا در یک بن بست راهبردی قرار گرفته است،آمریکا فقدان عقل استراتژی دارد ،آمریکا با قدرت نظامی- سیاسی- اقتصادی و تأثیر سیاسی نتوانسته است به امنیت تبدیل شود بلکه در افول است،در حال حاضر زوال منحنی قدرت است،به بازیگر عادی تبدیل شده است بی روحیه و  فاقد عمل در میدان شده است ،خورشید حیات آمریکا و دشمنان ما به مغرب حیاتشان نزدیک است ، انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است،آمریکا امروز در آسیای میانه به نمایشگاه بزرگی از شکست های پی در پی تبدیل شده است.

ارسال نظرات