خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج اساتید استان قم:

9 دی، غدیر انقلاب است

جانشین سازمان بسیج اساتید استان قم گفت: 9دی روزی است که نظام اسلامی در آن، مهر تاییدی دوباره خورد و در واقع آن روز، غدیر انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۷۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
حجت الاسلام علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به فرارسیدن 9 دی و ایام دهه بصیرت ابراز کرد: جریاناتی تمایل ندارند شرح فتنه عظیم سال 88 بازخوانی شود زیرا خود بخشی از آن بودند.

وی ادامه داد: رویکرد چنین جریاناتی اساسا نقش آفرینی در پازل دشمن است و طبیعی است که نمی خواهند همدستی شان با دشمنان برملا شود.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان قم با تبیین برخی مولفه های 9 دی گفت: مهمترین ویژگی این روز آن بود که مردم با بصیرت و آگاهی آمدند و با مهر تایید خود، رای عملی به استقرار نظام اسلامی دادند.

وی 9 دی را غدیر انقلاب توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: همانگونه که در غدیر خم، نهضت اسلام مهر تایید خورد و تضمین گرفت، ملت ایران نیز در 9 دی (و حتی برخی استان ها در هشتم دی ماه) همه یکصدا گفتند انقلاب و ولایت را دوست داریم و پای آرمان های آن نیز ایستاده ایم و اگر کسی بخواهد به ساحت ولایت، کوچکترین تعرضی بکند، با قدرت سهمگین ید واحده ملت، طرف است.

علیزاده با اشاره به اینکه فتنه 88 اعتبار و اعتماد نسبت به نظام را خدشه دار کرد، افزود: حرکت بسیار باشکوه و اثرگذار مردم قهرمان ایران در 9 دی اعتماد مخدوش شده داخلی و خارجی نسبت به نظام و اعتبار ملی و بین المللی را برگرداند؛ این حماسه ملی بر اساس اعتقادات دینی و ارزش های انقلاب شکل گرفت و نتیجه آن افزایش بصیرت عمومی نسبت به فتنه و فتنه گران بود.

وی تاکید کرد: فتنه، بی اعتنایی به مردم و جمهوریت و اسلامیت نظام و توهین به عاشورا و جایگاه ولایت بود و 9 دی با حرکت به یادماندنی مردم، توانست این حرکت شوم را خنثی نموده و اعتماد و اتحاد را به ریل اصلی این نظام برگرداند.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان قم در بخش پایانی این گفتگو با اشاره به موضوع انتخابات یادآور شد: امسال برخی به بهانه افزایش مشارکت، به دنبال فتنه سیاسی هستند و می خواهند جامعه را دوقطبی کنند؛ وی تصریح کرد: این افراد شبهاتی از قبیل نظارت بر رهبری و شورای رهبری را مطرح می نمایند تا به خیال باطل خود از آب گل آلود ماهی گرفته و به نتیجه مطلوب خود برسند.

علیزاده افزود: این گروه، موضوع صیانت از آرا را بدون در نظر گرفتن نقش سایر دستگاه ها، فقط به شورای نگهبان نسبت می دهند و لذا باید 9دی امسال هوشمندانه تر، باشکوهتر و حساب شده تر برگزار شود.

ارسال نظرات