خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی قم:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم گفت: 9 دی روز بزرگی است که ملت قهرمان ایران آتش تهیه دشمن را در آن روز خاموش کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۶۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

حجت الاسلام سید رضا عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با گرامیداشت 17 ربیع الاول و تقارن آن با دهه بصیرت، ابراز کرد: وحدت امت اسلامی در سایه مکارم اخلاق، هدف بزرگ نبی مکرم اسلام(ص) و سیره اهل بیت عصمت و طهارت بوده و این مسیر، باید همچنان تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه 9دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: در این روز، ملت مسلمان ایران بابصیرت تمام، آتش تهیه ای را که دشمنان قسم خورده مدتها بر سر و روی نظام اسلامی می ریختند، خاموش کرد و با شایستگی، سربلند و روسفید شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قم تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که عزت و عظمت امروز، در پرتو رهنمودهای بصیرت بخش ولایت و در نتیجه خون هزاران شهید شامل حال ملت عزیز ایران گردیده است.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان در ایجاد تفرقه و شکاف در ملت های اسلامی تصریح کرد: 9 دی پاسخی کوبنده به استکبار جهانی و در راس آن آمریکا بود که به وسیله نوکران سرسپرده خود قصد نفوذ در عرصه های مختلف را داشتند.

عظیمی ادامه داد: این روز فراموش نشدنی درس بزرگی که به همه داد این بود که باید همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری و سکاندار کشتی انقلاب بوده و در برابر دسیسه های پیدا و پنهان دشمنان، لحظه ای از پای ننشینیم.

وی توطئه و کارشکنی ها در مسیر برجام را نمونه ای از دسیسه های آمریکا خواند و خاطرنشان ساخت: نباید به دشمن بدسابقه اعتماد کرد و کسانی که به سخنان بزک کرده آمریکا دلخوشند، دل در گرو حرف دشمن دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها