خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم:

تقابل با فتنه بارزترین نماد فرهنگ مقاومت ملت است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم گفت: تقابل با فتنه و فتنه گران از بارزترین نمادهای فرهنگ مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۶۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

عباس روحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ابراز کرد: یوم الله 9 دی از روزهای به یادماندنی در تاریخ کشور ماست که مردم بصیر، در لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، با حضور میلیونی خود از فتنه و فتنه گران بیزاری جستند.

وی با اشاره به اینکه در نهم دی ماه سال 88 بساط فتنه در هم پیچیده شد، افزود: این روز سند صدقی بر کلام امام(ره) بود که ملت ما از امت زمان رسول الله بهترند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با تاکید بر اینکه در نهم دي ايمان و اعتقاد قلبي ملت به منصه ظهور رسید، اضافه کرد: این روز بزرگ، نقطه عطف بيعت عاشقانه مردم با ولايت و امام خويش بود و رستاخیزی بود که در آن طومار فتنه در هم پیچیده شد.
روحی با اشاره به نقش فرهنگیان بسیجی در مبارزه با فتنه تاکید کرد: فرهنگيان بسيجي استان مانند هميشه، علم روشنگری در دست گرفته و عمار ولايت بودن را افتخار خود می دانند.

وی تقابل با فتنه را از بارزترین نمادهای فرهنگ مقاومت مردم ایران خواند و تصریح کرد: فرهنگیان بسیجی استان قم به عنوان هادیان بصیر و دلسوز و افسران خط مقدم جنگ نرم، هرگز اجازه نخواهند فتنه بار دیگر تکرار شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار