بیانیه ناحیه مقاومت بسیج مهریز به مناسبت حماسه نهم دیماه

۹ دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی/ ۹ دی برگرفته از فرهنگ عاشور است

به مناسبت نهم دی سالروز حماسه بزرگ ملت ایران، ناحیه مقاومت بسیج مهریز در بیانیه ای این روز بزرگ و ماندگار در تاریخ ملت ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۰۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: به مناسبت نهم دی سالروز حماسه بزرگ ملت ایران، ناحیه مقاومت بسیج مهریز بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل می باشد:

در قضيه‌ى 9 دى سال 88 يك نكته اساسى است و آن نكته برميگردد به هويت انقلاب و ماهيت انقلاب. يعنى همان روحى كه حاكم بود بر اصل انقلاب ما و آن حضور عظيمِ بى‌نظيرِ تاريخى در سال 57، همان روح در ماجراى 9 دى نشان داده شد.

مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت ۹ دی ۱۳۹۰/۰۹/۲۱

نهم دی ماه سال ۸۸  به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم نشان داد که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای کند و یا متوقف نماید.

 ۹ دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشور است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان ارمغان آورد.

حماسه ۹ دی ماه ملت ایران با همه تحلیل ها و بررسی ها یک نکته مهم داشت و آن این است که نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار پشت سر ولی خود در صحنه حضور دارد و دست از آرمانهایش بر نخواهند داشت.

 مردم در ۹ دی ماه سال ۸۸ در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کرد و از یک امتحان بسیار دشوار سربلند بیرون آمد. اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت درسالی که بنام دولت و ملت ، همدلی وهمزبانی نامگذاری شده است و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری  راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملتها را با گذر از طوفانها و موجهای خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم.

در پایان ناحیه مقاومت بسیج مهریز هفته و حدت و میلاد پیامبر نور و مهربانی حضرت محمد(ص) ورییس مکتب شیعه امام جعفر صادق(ع) و همچنین حماسه 9دی را به تمامی امت بیدار و همیشه در صحنه ایران تبریک و تهنیت می نماید.

والسلام

روابط عمومی  ناحیه مقاومت بسیج مهریز /دی ماه 94

 

ارسال نظرات