راهیابی دو اثر از مستند سازان بسیجی سبزواری به جشنواره عمار

دو مستند "قهرمانان خانه ما" و "رنج عشق" به بخش مسابقات جشنواره عمار راه یافتند.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۰۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در فاصله کم‌تر از یک روز مانده به آغاز ششمین دوره این رویداد سینمایی، اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه «مستند» و «انیمیشن» را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از میان ۶۲۰ اثر رسیده به بخش «مستند»، ۷۳ اثر و از میان ۱۴۰ اثر رسیده به بخش «انیمیشن»، ۳۱ اثر به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند.

بنابر این گزارش، آثار برگزیده این دو بخش هم اکنون توسط ۴ تیم در حال داوری است که بخش مستند دارای سه بخش « نقد درون گفتمانی، جنگ نرم، فتنه۸۸ و تاریخ سیاسی»، « بیداری اسلامی، ایران و آمریکا و هفت تیر» و « جبهه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی» است. آثار بخش مسابقه «داستانی» نیز به زودی اعلام می‌شود و به همراه دو بخش فوق در اختتامیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار معرفی و تقدیر می‌شوند.

گفتنی است اثر «دگر عضو ها را نماند قرار» به کارگردانی سعید ارغیانی در بخش فیلم ما به بخش مسابقه راه یافته است.

همچنین این آثار از تاریخ نهم تا شانزدهم دی ماه، به طور همزمان در سینما فلسطین تهران و محل‌های اکران مردمی سراسر کشور به نمایش درمی‌آیند.

شایان ذکر است حسین گلزار با مستند «قهرمانان خانه ما» در بخش نقد درون گفتمانی، جنگ نرم، فتنه88 و تاریخ سیاسی و مهدی احمدی با مستند «رنج عشق» در بخش جبهه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها