فرمانده سپاه جم؛

حماسه 9 دی مظهر ولایت پذیری جامعه بود

فرمانده شپاه جم گفت: حماسه 9 دی مظهر ولایت پذیری جامعه بود زیرا حضور خود جوش و با بصیرت ملت ایران موجب شد این روز در تاریخ نظام و انقلاب اسلامی ماندگار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۸۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، سرگرد عبدالرضا ریزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: حماسه 9 دی اتمام حجتی بود برای دشمنان ایران اسلامی و اعلامی که مردم به آرمان های نظام و ولایت پایبند بوده و تا پای جان از انقلابی که با خون شهدا آبیاری شده حفاظت می کنند.

ریزی اشاره به عواملی که باعث شد این حماسه ماندگار شود، گفت: تمام دشمنان قصد برکنار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند، اما مردم آگاه و بصیر ایران در لحضات حساس خود را نشان دادند و در روز 9 دی با تجمع در سراسر کشور دِین خودشان را به نظام و شهدا ادا کردند.

وی افزود: 9 دي تبلور بصيرت امت در ولايتمداري است و این بصیرت و اتحاد در سایه دل سپردن به بیانات عالمانه مقام معظم رهبری ، منجر به این حماسه شد و ما باید برای همیشه این یادگار ملت ایران را زنده نگه داریم.

وي بيان كرد: اصحاب فتنه در سال 88 فاقد شناخت دقيقي از روحيات ، دلبستگي ها واعتقادات مردم ايران اسلامي بودند و همين امر موجب شد تا به دست خود آخرين ميخ ها را به تابوت خود بكوبند.

وي اذعان داشت: نهضت عاشورا و قيام امام حسين (ع) از جمله مواردي است كه همواره به عنوان الگو و سرمشق مردم ايران قرار گرفته است و آنها هيچگاه توهين و بي احترامي به اين اسوه ها را نمي پذيرند و در 9 دي 88 اين را ثابت كردند.

انتهای خبر/
ارسال نظرات