خبرهای داغ:
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان قزوین:
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان قزوین اذعان کرد: باید به عملکرد و کارهای این افراد شاخص دقیق باشیم و جانب احتیاط را رعایت نمائیم بطوری که افرادی انقلابی در تمامی عرصه‌ها حضور داشته باشند تا به وسیله آنان نقش سران فتنه کم رنگ تر باشد.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۵۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

مهدی شعبانی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، به حماسه عظیم 9 دی اشاره کرد و گفت: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران در حماسه 9 دی سیلی محکمی بر صورت و افکار پلید و شیطانی کشورهای غربی بخصوص آمریکا زدند.

وی با بیان اینکه عناصر شاخصی از فتنه 88 در ارکان‌های دولتی مشغول به کار هستند، بیان کرد: عوامل فتنه بی واسطه و یا بدون واسطه در بسیاری از ارکان‌ها نفوذ دارند و در این امر هیچ تردیدی نیست و مسئولین امنیتی باید نسبت به این مسئله حساس باشند.

شعبانی با اشاره به وظیفه خطیر مسئولان نظارتی و امنیتی خاطرنشان کرد: کسانی که در فتنه 88 در چارچوب اهداف نظام اسلامی نبودند و به صورت عالمانه و عامدانه در خط فتنه گران بودند نباید در صحنه باشند و درمراکز مهم دولتی مشغول فعالیت باشند.

این مسئول متذکر شد: باید به عملکرد و کارهای این افراد شاخص دقیق باشیم و جانب احتیاط را رعایت نمائیم بطوری که افرادی انقلابی در تمامی عرصه‌ها حضور داشته باشند تا به وسیله آنان نقش سران فتنه کم رنگ تر باشد.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در ادامه به مسائل اقتصادی و فرهنگی حال نظام اشاره کرد و گفت: سران فتنه در سال 88 در پی تغییر عنصر اجرایی کشور بودند که با مدیریت مقام معظم رهبری به هدف خود نرسیدند.

وی اضافه کرد: فتنه گران نه تنها به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند، و با مستکبرین در ارتباط بودن در راستای تشدید تحریم‌های نظام بودند.

شعبانی اظهار کرد:  آثار اعمال و خواسته‌های بیگانگان در حال حاضر در کشور قابل مشاهده است و اگر جریان 9 دی اتفاق نمی‌افتاد شدت اعمال خواسته‌های بیگانگان در کشور دو چندان بود.

این مسئول به فعالیت‌های بسیج و بسیجیان در مهار فتنه 88 اشاره کرد و تشریح کرد: بسیجیان در مقابله با فتنه گران و آگاهی بخشی به مردم عملکرد بسیار ارزنده‌ای داشتند و با تمام توان تمامی اهداف دشمنان را مورد کنترل و بررسی قرار می‌دادند.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در خاتمه اذعان کرد: بسیجیان با تجربیات کافی که از گذشته داشته‌اند بر دشمنان غالب شدند و فتنه را مهار کردند.

 

 1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها