پای صحبت پدر و مادر فرهیخته ی شهید علی مرادی

در آستانه ولادت سراسر نور نبی مکرم اسلام محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع) توفیق دیدار از خانواده شهید علی مرادی نصیب مسئول بسیج مساجد و محلات و هیئت همراه گردید.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۵۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: در آستانه ولادت سراسر نور نبی مکرم اسلام محمد مصطفی(ص) و امام صادق(ع) توفیق دیدار از خانواده شهید علی مرادی نصیب مسئول بسیج مساجد و محلات و هیئت همراه گردید. در این دیدار معنوی پدر و مادر فرهیخته شهید به توصیف ویژگی های برجسته شهید پرداخته و فرمودند که شهید فردی از خودگذشته، سختکوش و درسخوان بوده که در رشته مهندسی برق دانشگاه شهید رجایی دانشجو بوده است و سابقه چندین مجروحیت در عملیات های مختلف نظیر عملیات مهران را نیز برپیکر داشته است. که نهایت با توجه به روحیه تعهد و مسئولیت پذیری خود در آخر جنگ ودر عملیات مرصاد در سن 19 سالگی و در عنفوان جوانی به درجه رفیع شهادت می رسد و در ضیافت عرشیان سرود حضور سر می دهد.

پدر ورزشکار شهید که کوله باری از تجربیات ارزشمند دوران تدریس در آموزش و پرورش را با خود به همراه داشت با آن چهره نورانی و بشاش خود، با آنچنان شعف وصف ناپذیری درخصوص اتفاقات اخیر منطقه صحبت کرد که جمع حاضر روحیه گرفتند. و مادر مومن و باصفای شهید نیز عنوان کرد که شهید در ساخت منزل قبلی با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر خود در تمامی مراحل ساخت منزل عصای دست پدرش بوده است. در ادامه سردار بهشتی در جمع این خانواده از خودگذشته عنوان کرد: عده ای در هشت سال دفاع مقدس به دنبال دنیاطلبی و زرق و برقهای دنیایشان بودند مانند کسانی که فقط به فکر خرید و فروش سکه بودند اما در مقابل افراد بی ادعایی هم بودند که به دنبال دفاع از ارزشهای ناب انقلاب و سربلندی ایران عزیز بودند که شهید علی مرادی نیز در زمره این مردان مرد روزگار قرار داشت و برای ما بسی افتخار بزرگ که توفیق زیارت شما خوبان امروز شامل حال ما شده است.

اتفاق خجسته این دیدار این بودکه شهید این بیت بیسیم چی بود و سردار بهشتی که خود مسئول فاوای لشکر 27 حضرت رسول (ص) در دوران جنگ بود و به دلیل همکار بودن با شهید در خصوص شهدای بیسیم چی گفت: بدرستی که بیسیم چی ها بدلیل موقعیت خطیری که در عملیات های مختلف در آن قرار می گرفتند افرادی شجاع، باهوش و امانتدار بودند که دارای سعه صدر و تحمل پذیری سختی ها در شرایط حاد بودند.

ارسال نظرات