خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) در شهرستان آبیک:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) در شهرستان آبیک اظهار کرد: ۹ دی نماد بصیرت مردم در حکومت اسلامی ایران است و این بصیرت مردم بود که با حضور به موقع خود در صحنه نظام بصیرت خود را در صحنه های جهانی و داخلی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۳۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

حمزه برین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع)شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در شهرستان آبیک در رابطه با حماسه بزرگ 9 دی اذعان کرد: ۹ دی حامل پیام ارزشی ملت و اقتدار حکومت و نظام در بین مردم این کشور است ۹ دی نتیجه بصیرت و تعلیم و تربیت مردم ایران بود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) در شهرستان آبیک با اشاره به ۹ دی نماد بصیرت مردم باید در تاریخ حکومت اسلامی حفظ و مورد ستایش قرار بگیرد، بیان کرد: ۹ دی نماد بصیرت مردم در حکومت اسلامی ایران است و این بصیرت مردم بود که با حضور به موقع خود در صحنه نظام بصیرت خود را در صحنه های جهانی و داخلی به نمایش گذاشتند.

برین ۹ دی را صحنه محاکمه سران فتنه دانست و تاکید کرد: آنچه در ۹ دی اتفاق افتاد،حضور مردم همایش خودجوش ۹ دی به معنای محاکمه سران فتنه در همان زمان بود و مردم با حضور خود در ۹ دی نه محکمی به فتنه کران و آری صریحی به نظام و ولایت فقیه دادند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع)شهرستان آبیک اضافه کرد:  مردم با حضور میلیونی خود در این تظاهرات و با سر دادن شعارهایی مانند ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند جایگاه ولایت را به عنوان یک اصل در نظام اسلامی و نقطه تکیه مردم اعلام کردند.

این مسول با اشاره به این که سران فتنه باید در اذهان عمومی محاکمه شوند تاکید کرد: سران فتنه در اذهان عمومی محاکمه می شوند چرا که این بزرگ ترین فشاری است که به آن ها وارد می شود.

وی به ادعای کذب بعضی از دشمنان بیگانه نسبت به زیر سوال بردن حضور خودجوش مردم در ۹ دی اشاره کرد و گفت: نکته اصلی در بین مردم این است که هر کجا رهبری، نظام و ارزش های نظام و مسلمانان زیر سوال رفت و کسی به آن توهین کرد به صحنه می آیند و این حضور نیاز به هیچ اطلاع رسانی نداشته و نخواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) در شهرستان آبیک ادامه داد: وقتی پای ارزش های ملت و نظام و رهبری به میان می آید مردم به دور از هر سیاست ، حزب و هر جریانی در دفاع از این ارزش ها به میدان می آیند و نمی گذارند کسی به این ارزش ها لطمه ایی بزند و از این  ارزش ها تا آخرین قطره خونشان دفاع خواهند کرد.

برین در ادامه با اشاره به زمزمه های آزادی سران فتنه خاطرنشان کرد: سران فتنه تا به امروز در محاکمه وجدانی خود و به نوعی جو عمومی جامعه قرار گرفته اند، آن ها دیگر در بین مردم جامعه هیچ جایگاهی ندارند و مردم با حضور خود در ۹ دی این سران فتنه را محاکمه و انقلاب سوم را شکل دادند.

وی افزود: دشمن با تمام وجود با بهره گیری از ساده لوحی برخی افراد و دشمنی افردای دیگر سعی در نابودی اصل نظام یعنی ولایت فقیه و حکومت اسلامی داشتند و می خواستند ریشه این نظام که با خون شهدا آبیاری شده بود را خشک نمایند اما با مدیریت، بصیرت، روشن فکری و توانمندی رهبری نظام و حضور خودجوش و به موقع مردم خط بطلانی بر آرزوهای پوچ و واهی دشمنان کشیدند.

این مسول با اشاره به کینه توزی دشمن و به هدر رفتن سرمایه گذاری خود در واقعه ۹ دی اظهار داشت: وقتی دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی شکستی سخت و سیلی محکمی از مردم خوردند و سرمایه ‌های خود را در حال نابودی دیدند پس از گذشت ۵ سال سعی در منحرف کردن اصل واقعه و زیر سوال بردن حضور مردم این شکست خود را توجیه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) در شهرستان آبیک با اشاره به این که عطوفت و مهربانی اسلامی و نظام شامل توبه کنندگان خواهد شد تاکید کرد: بعد از گذشت ۵ سال هنوز فردی از سران فتنه به گناه خود اعتراف نکردند و از ملت شریف ایران عذرخواهی نکرده اند، پس مهربانی اسلامی هیچ گاه شامل حال آن ها نخواهد شد.

برین با اشاره به زمزمه های رفع حصر سران فتنه ، ادامه داد: ما و تمامی مردم برای تمامی فریب خوردگان آرزو داریم و دعا می کنیم که از خواب غفلت خود بیدار شوند و به نوعی به راه راست هدایت شوند  ولی متاسفانه تا به امروز سران فتنه این توفیق را پیدا نکرده اند که توبه کنند و از خواب غفلت خود بیدار شوند و همچنان در دادگاه صالحه اذهان عمومی در حال محاکمه می باشند و هیچ نشانی از اظهار ندامت و پشیمانی در آن ها دیده نمی شود.

این مسول در پایان با اشاره به خسارت های جبران ناپذیری که آن ها به نظام و به خصوص مردم وارد کرده اند تصریح کرد: آن ها بعد از این که در وجدان خود، خودشان را محاکمه کرده اند ، باید جوابگوی خسارت هایی باشند که به این ملت شریف وارد کرده اند. نظام در سال ۸۸ در اوج قدرت بود و این قدرت با حضور ۸۹ درصدی مردم در صحنه انتخابات به نمایش گذاشته شد که فتنه گران با به وجود آوردن این فتنه لطمه زیادی در صحنه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور شده اند.

6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها